تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۱۹۲۲۵
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پویش «در خانه بمانید» نجات بخش است / هیچ کمبودی در تأمین مایحتاج مردم نداریم

۰
پویش «در خانه بمانید» نجات بخش است / هیچ کمبودی در تأمین مایحتاج مردم نداریم
کبنا ؛حسین کلانتری در نشست روز چهارشنبه ( 6 فروردین ماه 99)  ویدئو کنفرانس با وزیر کشور و معاونان این وزارتخانه با استانداران سراسر کشور گفت: «طرح فاصله گذاری اجتماعی» با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ و طرحی ملی است.
 به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: این طرح به زودی و همزمان با سراسر کشور در استان هم اجرا می‌شود و برای اجرای آن آمادگی کامل داریم.
کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی جدید، جامع، کامل و فراگیر بوده و با همکاری مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال، شیوع و کنترل ویروس کرونا در استان اجرا می‌شود.
وی، پویش «در خانه بمانید» را همچنان بهترین راه مقابله با شیوع کرونا ویروس بیان کرد و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار طرح‌های سامانه سلامت، تست و نمونه گیری، سامانه ۴۰۳۰، غربالگری ورودی‌ها کارساز بوده و اجرای کامل آنها در کنترل و مهار ویروس کرونا بسیار مؤثر هستند.
استاندار با بیان اینکه تاکنون ۹۴ درصد از مردم استان در طرح سامانه سلامت شرکت کرده‌اند و روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تست کرونا انجام می‌شود گفت: از جهتی شناسایی بیشتر افراد و افزایش آمار مبتلا به کرونا را بیان می‌کند و از سویی مانع گسترش و شیوع این ویروس و همچنین عاملی برای قطع زنجیره بیماری کرونا خواهد شد.
حسین کلانتری از عموم مردم عزیز استان خواست بیش از پیش همکاری تنگاتنگی با مجموعه دستاندرکاران استان که شبانه روز و بی وقفه تلاش می‌کنند تا از توسعه و گسترش بیماری کرونا جلوگیری کنند داشته باشند و به توصیه‌ها و تاکیدات بهداشت و درمان، پلیس راهور و مسئولان استانی توجه نمایند.
استاندار از تلاش‌ها، همکاری و زحمات دانشگاه علوم پزشکی، سپاه فتح استان، نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما، بخش خصوصی، شهرداری‌ها، هنرمندان، تشکل‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه، دهیاران، شوراهای اسلامی و عموم مردم استان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
کلانتری از نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان و منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی از ائمه جمعه و جماعات صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
وی تاکید کرد: در استان با همه توان و ظرفیت آماده هستیم و تلاش می‌کنیم و آرامش و سلامت مردم اولویتی بسیار مهم و اساسی می‌باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در خصوص تأمین مایحتاج مردم هم گفت: در این خصوص هیچ کمبودی نداریم و همه نیازها، کالاهای اساسی و ضروری مردم تأمین و ذخیره شده است.
حسین کلانتری یادآور شد: همه صنوف تا ۱۶ فروردین تعطیل هستند و چهار صنف خبازان، قصابان، خواربار فروشی‌ها و میوه و تره باری‌ها تنها در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملاً رعایت نمایند.
استاندار بر نظارت و دقت بیشتر و مستمر بر این صنوف و از جمله پمپ بنزین‌ها و CNG ها به دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1