تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۱۹۱۶۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط ویدئویی با معاون رئیس جمهور:

سی‌تی اسکن هفته آینده در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

۰
سی‌تی اسکن هفته آینده در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود
کبنا ؛معاون پارلمانی رئیس جمهور در ارتباط ویدیو کنفرانس با استاندار کهگیلویه و بویر احمد و اعضای ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در جریان آخرین اقدامات استان در مقابله با این ویروس قرار گرفت.
 به گزارش کبنا، معاون رییس جمهور با تقدیر از اقدامات و عملکرد استاندار و اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کهگیلویه و بویراحمد را از استانهای موفق با کمترین ابتلا به این ویروس خواند و بر پیشگیری و مراقبت بیش از پیش تاکید کرد.
 امیری در این نشست ویدئویی با بیان اینکه این مهمان ناخوانده زحمت‌ها و خسارات زیادی برای نقاط مختلف کشور به وجود آورد گفت: باید تلاش کرد با پیشگیری و مقابله همگانی جلوی شیوع آن را گرفت و زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرد.
 معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: تاکید رئیس جمهور این است که در این شرایط حساس استانداران، فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با همراهی و مشارکت مردم کام بزرگی در ریشه کن کردن این ویروس خطرناک بردارند.
وی از آمادگی کامل دولت برای حمایت و پشتیبانی و کمک به استان خبر داد و گفت: نیازمندی‌ها و مطالبات استان برای مقابله با این ویروس در نشست هیات دولت مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.
معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تلاش مسئولان استان با تکیه بر توان داخلی و استفاده از همه ظرفیت‌ها را ستود و خاطر نشان کرد: در خانه ماندن و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضرور درون شهری و برون شهری مهمترین راهکار مقابله و ریشه کن کردن این ویروس است.
استاندار کهگیلویه وبویر احمد نیز در ادامه با اشاره به اقدامات این استان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: کهگیلویه و بویراحمد با انجام ۹۲ درصد غربالگری در سطح استان از طریق سامانه ۴۰۳۰، سامانه سلامت و مراکز ۱۶ ساعته رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.
 حسین کلانتری با بیان اینکه همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان به طور کامل در حالت آماده باش قرار دارند گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تاکنون کل مراجعات به بیمارستان‌ها ۷۸۲۶ نفر بوده که با این وجود این تعداد روند کاهشی نسبت به روزهای گذشته داشته است.
استاندار از نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن تا هفته آینده در استان خبر داد و گفت: از همه امکانات و تجهیزات موجود برای ریشه کن کردن این ویروس و حفظ سلامتی مردم و شهروندان استفاده می‌کنیم.
 کلانتری کنترل بیش از پیش ترددها و افزایش غربالگری، رعایت توصیه‌های بهداشتی، کاهش ارتباطات اجتماعی توجه به پروتکل‌های بهداشتی و توجه به پویش «در خانه بمانید» را خواستار شد.
گفتنی است؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری طی ابلاغیه‌ای حسینعلی امیری را به عنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعیین کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1