تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۱۹۱۶۴
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نشده است

۰
هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نشده است
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خودروهایی که قصد آمدن به استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند در کلیه ورودی‌ها توسط عوامل امدادی و خدماتی بهداشتی بررسی می‌شوند، گفت: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در این استان فراهم نشده است.
 به گزارش کبنا، سردار " مهدی انصاری " در گفت‌وگو واحد خبر شبکه دنا، گفت: پلیس سال نو را با در نظر گرفتن شرایط حساس کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا با شعار «سلامت خانواده-امنیت جامعه» شروع کرد.
 وی ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و سایر یگان های امدادی و خدماتی استان در خصوص پیشگیری و مهار بیماری کرونا، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم و به یک وضعیت مطلوب برسیم.
 سردار " انصاری " عنوان داشت: پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقاء احساس امنیت با توجه به شرایط موجود، اقدام به تقویت و افزایش گشت های انتظامی، پیشگیری و ترافیکی کرده است.
 فرمانده انتظامی استان گفت: درحال حاضر امنیت مطلوبی در کهگیلویه و بویراحمد برقرار است و از شهروندان درخواست داریم پلیس را همکاری کنند و به مقررات پایبند باشند.
سردار " مهدی انصاری " با اشاره به اینکه در ورودی همه شهرهای منتهی به استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سایر دستگاه ها قرار دارند و خودروها را کنترل می کنند، بیان کرد: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در این استان فراهم نشده است.
 در پایان فرماندهی انتظامی استان از هموطنان خواست از هرگونه سفر غیرضروری به کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنند و در صورت الزام به مسافرت، با خادمان خود در تیم های امدادی مستقر در ورودی شهرها همکاری لازم داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1