تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۹۱۶۲
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

صادقانه، دقیق و شفاف آمار کرونایی استان به مردم گزارش شود

۰
صادقانه، دقیق و شفاف آمار کرونایی استان به مردم گزارش شود
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست «رئیس جمهور» و با حضور اعضای ستاد ملی و استانداران سراسر کشور برگزار شد، گفت: کهگیلویه وبویراحمد با ۹۲ درصد مشارکت در سامانه سلامت در غربالگری کووید ۱۹ اولین استان در کشور است.
 وی اظهار داشت: این طرح محوری در ۱۶ مرکز که ۱۲ مرکز دو شیفت و ۱۶ ساعته و چهار مرکز سه شیفیت و ۲۴ ساعته می‌باشد در حال اجراست.
استاندار تصریح کرد: با دو اقدام مهم انجام بیشتر تست‌های کرونایی در استان و اجرای طرح غربالگری سلامت که در استان انجام می‌گیرد، این دو اقدام مهم برای کنترل و شکست زنجیره این بیماری بسیار مؤثر است و قطعاً خروجی آن نیز بیماریابی بیشتری خواهد بود.
حسین کلانتری با تقدیر و تشکر از حوزه بهداشت و درمان است ابراز داشت: پیگیری و تلاش‌های زیادی به عمل آمد تا حوزه پزشکی و درمانی استان که ایثارگرانه فعالیت می‌کنند به لحاظ تجهیزات و امکانات لازم پزشکی تأمین شدند و اکنون در این رابطه دغدغه‌ای نداریم.
استاندار یادآور شد: دستگاه سی تی اسکن تا هفته آینده راه اندازی می‌شود.
وی به هر اقدام سازنده‌ای برای قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ در استان تاکید کرد و گفت: کنترل ترددها و افزایش غربالگری، رعایت توصیه‌های بهداشتی، کاهش ارتباطات اجتماعی توجه به پروتکل‌های بهداشتی، توجه به پویش در خانه بمانید، اجرای مصوبات جلسات مدیریت و کنترل کرونا در سطح ملی و استانی، استان ما را به شرایط بهتری که اکنون در کشور داریم نگه خواهد داشت و به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک خواهد کرد.
وی تاکید کرد: یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شخصاً هر ۲۴ ساعت یک بار در استودیو سلامت صدا و سیما حضور یابد و گزارشی شفاف و دقیق از آخرین وضعیت بیماری کرونا را در اختیار مردم عزیز قرار دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1