کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف در یاسوج

5 فروردين 1399 ساعت 18:13

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی و پلمپ ۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن مسائل و دستورالعمل های بهداشتی، خبر داد.


 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی و پلمپ ۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن مسائل و دستورالعمل های بهداشتی، خبر داد.
سالار حسین پور در حاشیه گشت مشترک از واحدهای صنفی در سطح شهر یاسوج گفت: با عنایت به تأکید رییس جمهور محترم در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین تصمیمات جلسه شورای تامین استان و در راستای مسئولیت های اجتماعی، کلیه واحدهای صنفی به ‌جز صنوف خبازان، میوه و تره بار، مرغ و ماهی، قصابان، خواروبار فروشان، داروخانه ها و فروشندگان اقلام بهداشتی باید تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف کنند.
وی افزود: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکانهای پر ازدحام، گشت مشترکی باحضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان، تعزیرات حکومتی، یگان امداد نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام نکرده بودند، تذکرات لازم اعمال و تعداد ۷ واحد صنفی نیز پلمب شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن همراهی با این گروه نظارتی اظهار کرد: گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز درقالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.
حسین پور خاطرنشان کرد: کلیه فروشندگانی که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها در حال انجام است باید موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: برخود لازم می دانم از اصناف غیر ضرور که تمکین و همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیلی مغازه خود اقدام کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش کنند.


کد مطلب: 419159

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419159/پلمپ-۷-واحد-صنفی-متخلف-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1