تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۴۱۹۱۵۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف در یاسوج

۰
پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف در یاسوج
کبنا ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی و پلمپ ۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن مسائل و دستورالعمل های بهداشتی، خبر داد.
سالار حسین پور در حاشیه گشت مشترک از واحدهای صنفی در سطح شهر یاسوج گفت: با عنایت به تأکید رییس جمهور محترم در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین تصمیمات جلسه شورای تامین استان و در راستای مسئولیت های اجتماعی، کلیه واحدهای صنفی به ‌جز صنوف خبازان، میوه و تره بار، مرغ و ماهی، قصابان، خواروبار فروشان، داروخانه ها و فروشندگان اقلام بهداشتی باید تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف کنند.
وی افزود: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکانهای پر ازدحام، گشت مشترکی باحضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان، تعزیرات حکومتی، یگان امداد نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام نکرده بودند، تذکرات لازم اعمال و تعداد ۷ واحد صنفی نیز پلمب شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن همراهی با این گروه نظارتی اظهار کرد: گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز درقالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.
حسین پور خاطرنشان کرد: کلیه فروشندگانی که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها در حال انجام است باید موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: برخود لازم می دانم از اصناف غیر ضرور که تمکین و همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیلی مغازه خود اقدام کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1