کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

شهروند گچسارانی بر اثر مصرف الکل جان باخت

5 فروردين 1399 ساعت 10:49

رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان گفت: مرد ۴۱ ساله گچسارانی بر اثر مصرف الکل در این بیمارستان جان باخت.


طاها حسینی اظهار داشت: این فرد پس از سه روز مراقبت در بخش مراقبت های ویژه جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به شایعه فوت شهروند گچسارانی بر اثر بیماری کرونا افزود: تاکنون هیچ موردی از مرگ بر اثر ویروس کرونا در این شهرستان ثبت نشده است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان عنوان کرد: پنج بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا در گچساران پس از بهبودی ترخیص شدند و سه نفر نیز در بیمارستان شهید رجایی بستری شده اند.
رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان از مشارکت مردم در قرنطینه خانگی و مراقبت های فردی قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا ریشه کنی ویروس کرونا به در خانه ماندن ادامه دهند.
۶۴تخت برای بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستانهای شهید رجایی و نفت اختصاص یافته تا در صورت نیاز اقدام به مراقبت شود.
وی بیان کرد: تجهیزات حفاظت شخصی مورد نیاز پرسنل بیمارستان شهید رجایی چون کلاه،عینک،لباس،ماسک و دستکش با حمایت  نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خریداری شده و در زمان حاضر مشکلی از این بابت وجود ندارد.
حسینی تصریح کرد:بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان از نظر تجهیزاتی مانند سی تی اسکن،نیروی انسانی پزشک و پرستار نیز کمبودی ندارد.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته ( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید.
تاکنون ۲۳ هزار و ۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هزار ۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و  هشت هزار ۳۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
بر اساس یافته های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۱۴۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۳ هزار و ۴۹ نفر رسید.
خوشبختانه ۸۳۷۶ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.


کد مطلب: 419138

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419138/شهروند-گچسارانی-اثر-مصرف-الکل-جان-باخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1