تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۹۰۹۰
کبنا خبر می دهد؛

پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی شهرستان باشت از مجموعه کادر درمان این شهرستان

۰
پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی شهرستان باشت از مجموعه کادر درمان این شهرستان
کبنا ؛
فرمانده انتظامی شهرستان باشت سرهنگ اکبر انصاری در پیامی از مجموعه شبکه بهداشت، بسیجیان، سپاهیان ، مردم و همکاران انتظامی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد. این پیام به شرح زیر است:
بسم  الله الرحمن الرحیم
(چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضوها را نماند قرار)
سلامتی و امنیت  گرانبها ترین نعمت بسیار تاثیر گذار در کیفیت زندگی هستند که هرگاه یکی از این دو به خطر بیفتد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.
که مراقبت از آن علاوه بر وظیفه شخصی یک مسئولیت همگانی اجتماعی است چرا که لازمه داشتن یک جامعه پویا بهره مندی از افرادی سالم از لحاظ جسمی و روانی است. برای رسیدن به این مهم و هدف همکاری و تعامل مردم و دستگاهها را می طلبد.
خداوند سبحان را شاکرم که در این برهه از زمان افتخار خدمت به مردم این شهرستان را نصیب ما کرد و در این مدت شبکه بهداشت و درمان فرصت و فضای منحصر به فرد همکاری و همدلی را در راستای خدمت به مردم و ارتقاء سطح سلامت شهروندان را تجربه می نماییم،که حکایت از برنامه‌ ریزی، پیگیری مداوم و هفته های متوالی تلاش و مجاهدت خسته ناپذیر و آمادگی مجموعه شبکه بهداشت و درمان و هماهنگی و همکاری درون سازمانی و برون سازمانی، برای اجرای مطلوب این حرکت ملی را دارد.
حال جا دارد که از تلاش، همکاری و همراهی یکایک مسئولین شهرستان ، شهروندان و همچنین از تلاش مخلصانه و مجدانه پرسنل شبکه بهداشت،نیروهای نظامی،بسیجیان،مردم و همکاران انتظامی خودم که در راستای پیشگیری از این ویروس منحوس ترجمان واقعی خدمتگزاری به هموطنانمان را به منصه ظهور رساندند، که نه با زبان گفتار قابل بیان است و نه با زبان نوشتار، بلکه تنها باید با زبان دل از یکایک این تلاشگران قدردانی نمود.
لذا اینجانب بر خود لازم می دانم علاوه بر قدردانی صمیمانه از کلیه دست اندرکاران بنا بر وظیفه انسانی و اخلاقی خویش، که در طی این مسیر سخت و دشوار، از ابتدا تا امروز، لحظه ای حمایت ها و همراهی های  ارزشمندشان را دریغ ننموده اند، از صمیم قلب تشکر و سپاس ویژه داشته باشم و ارادت قلبی و خالصانه خویش را به آنها ابراز دارم و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران را مسئلت دارم.
 فرمانده انتظامی شهرستان باشت سرهنگ اکبر انصاری در خاتمه ضمن تبریک بهار طبیعت به مردم شریف شهرستان باشت گفت: تقاضامندم به هشدارهای بهداشتی توجه و همکاری لازم را در جهت ریشه کن کردن این ویروس منحوس و قطع شیوع آن با بهداشت و درمان شهرستان به عمل آورند و با ماندن در خانه به سلامت خود و دیگران کمک کنید و از سفرهای غیر ضروری خودداری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1