تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۱۹۰۸۴
کبنا خبر می دهد؛

پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی گچساران از کادر بهداشت و درمان شهرستان

۰
پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی گچساران از کادر بهداشت و درمان شهرستان
کبنا ؛
سرهنگ "سید محمد موسوی"با صدور پیامی بیان داشت: خدمت به مردم ولایت مدار کشور جمهوری اسلام ایران لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که خدمت گذاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال و خشنودی مردم عزیز این ولی نعمتان بی توقع می گردد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، موسوی در ادامه افزود: بدینوسیله بر خود لازم میدانم از تلاش و خدمت شبانه روزی شما و همکاران گرامی،بخش سلامت و درمان در راستای مبارزه با ویروس کرونا پیش قدم می باشند تقدیر و تشکر نمایم.
این مقام انتظامی در شهرستان گچساران گفت: ضمن تبریک بهار طبیعت و ادای احترام به همه شهیدان ویژه شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی کامل برای همه بیماران این ایام به سهم خود قدردان فداکاری تان بوده و سلامت توفیق روزافزون شما و همه همکاران خدوم در بخش سلامت و درمان و خانواده عزیزتان از خداوند متعال خواستارم.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی در پایان ضمن تبریک بهار طبیعت به مردم شریف شهرستان گچساران تقاضامندم به هشدارهای بهداشتی توجه و همکاری لازم را در جهت ریشه کن کردن این ویروس منحوس و قطع شیوع آن با بهداشت و درمان شهرستان به عمل آورند و با ماندن در خانه به سلامت خود و دیگران کمک کنید و از سفرهای غیر ضروری خودداری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1