کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی گچساران از کادر بهداشت و درمان شهرستان

3 فروردين 1399 ساعت 16:10

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از تلاش دلسوزانه ،بی دریغ و خستگی ناپذیر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران و همکارانش در بخش سلامت و درمان در پیامی تقدیر و تشکر کرد.


سرهنگ "سید محمد موسوی"با صدور پیامی بیان داشت: خدمت به مردم ولایت مدار کشور جمهوری اسلام ایران لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که خدمت گذاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال و خشنودی مردم عزیز این ولی نعمتان بی توقع می گردد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، موسوی در ادامه افزود: بدینوسیله بر خود لازم میدانم از تلاش و خدمت شبانه روزی شما و همکاران گرامی،بخش سلامت و درمان در راستای مبارزه با ویروس کرونا پیش قدم می باشند تقدیر و تشکر نمایم.
این مقام انتظامی در شهرستان گچساران گفت: ضمن تبریک بهار طبیعت و ادای احترام به همه شهیدان ویژه شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی کامل برای همه بیماران این ایام به سهم خود قدردان فداکاری تان بوده و سلامت توفیق روزافزون شما و همه همکاران خدوم در بخش سلامت و درمان و خانواده عزیزتان از خداوند متعال خواستارم.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی در پایان ضمن تبریک بهار طبیعت به مردم شریف شهرستان گچساران تقاضامندم به هشدارهای بهداشتی توجه و همکاری لازم را در جهت ریشه کن کردن این ویروس منحوس و قطع شیوع آن با بهداشت و درمان شهرستان به عمل آورند و با ماندن در خانه به سلامت خود و دیگران کمک کنید و از سفرهای غیر ضروری خودداری شود.


کد مطلب: 419084

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419084/پیام-تقدیر-تشکر-فرمانده-انتظامی-گچساران-کادر-بهداشت-درمان-شهرستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1