تاریخ انتشار
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۱۹۰۳۸
بیانیه سوم اتاق اصناف یاسوج؛

بازار یاسوج تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است / هرگونه بازگشایی مغازه‌ها منوط به بیانیه اتاق اصناف/ تشکر اتاق اصناف از بازاریان و مسئولان

۰
بازار یاسوج تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است
کبنا ؛اتاق اصناف یاسوج با صدور سومین بیانیه‌ی خود از تعطیلی بازار مرکز استان تا 15 فروردین ماه 98 خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، متن این بیانیه‌ی به شرح زیر است؛

بازاریان عزیز؛ در آغازین روزهای بهاری تبریک نوروز باستانی اینجانب و همکاران اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی را در حالی به شما عزیزان ابلاغ می‌نماییم که نوروز زیر سایه کروناست.
استقبال گسترده و مشارکت همگانی شما بازاریان و اصناف محترم از فراخوان دومین بیانیه اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با ویروس کرونا تحسین برانگیز و نشانه دیگری از همبستگی اصناف و بازاریان با مردم شریف استان است و از همه شما بازاریان و صنوف محترم قدردانی وسپاسگزاری می‌نمایم.
قطعاً در شرایط سخت اقتصادی خود و جامعه و استقبال ازتعطیلی صنوف در سایه اتحاد و ومشارکت شما عزیزان شاهد شکست ویروس کرونا در استان خواهیم بود.
اصناف و بازاریان در سالیان گذشته تاکنون گام‌های بلندی در جهت پیشبرد جامعه برداشته است و همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود، و این اقدام مثبت و ارزشمند شما عزیزان نقش بسزایی در سلامت خود و خانواده و مردم استان خواهد داشت.
در این میان ضمن تقدیر و تشکر از بازاریان بخاطر تعطیلی
صنوف خود در راستای پیشگیری از مبتلاشدن به ویروس کرونا امیدواریم با همکاری و همبستگی شما بازاریان به مدت ۱۵ روز (تا ۱۵ فروردین سال جاری) تعطیلی صنوف ادامه یابد و مردم نیز در خانه‌های خود بمانند تا شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.
درصورت عدم همکاری شما بازاریان عزیز و بنا بر تصمیم شورای تأمین استان مجبور به ادامه تعطیلی ۱۵ روز دیگر خواهیم بود و از بازاریان عزیز تقاضامندیم که از فعالیت صنفی خود، خودداری نموده و هرگونه فعالیت و تعطیلی و بازگشایی مغازه‌ها منوط به بیانیه و اعلامیه اتاق اصناف خواهید بود.
درپایان لازم میدانم ضمن تشکر مجدد از شما بازاریان و صنوف محترم از مسئولان استان؛ استاندار محترم و معاونین، فرماندار محترم و معاونین، مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان و بازرسان تعزیرات، ریاست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونین، بازرسان سازمان صمت استان، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، اماکن نیروی انتظامی استان و یگان امداد، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان، اتحادیه‌های صنفی و بازرسان اتاق اصناف استان در جهت پیشبرد سلامت خود و مردم تقدیر و تشکر نمائیم.
 به امید سالی پر از نشاط و پویایی و سلامتی و تندرستی برای شما بازاریان و مردم عزیز استان
 -------------------------------------------------------------
 علی ارشدی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1