تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۱۹۰۱۲
نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی یاسوج:

کمک 6 میلیارد ریالی اتاق بازرگانی برای مبارزه با کرونا / اختصاص 1 میلیارد و 300میلیون ریال به بیمارستان رجایی گچساران

۰
کمک 6 میلیارد ریالی اتاق بازرگانی برای مبارزه با کرونا / اختصاص 1 میلیارد و 300میلیون ریال به بیمارستان رجایی گچساران
کبنا ؛
(روز پنجشنبه 29 اسفندماه 98) عبدالله قبادی نایب رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: در راستای تشریک مساعی با کادر بهداشت و درمان، اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج به «پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا» در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد پیوسته است.
قبادی افزود: با توجه به محرومیت‌ها و کمبود وسایل و تجهیزات، تاکنون برخی اقلام مورد نیاز کادر درمان و پزشکی توسط اتاق بازرگانی تهیه و در اختیار مراکز درمان در شهرستان های مختلف استان قرار داده شده است.
قبادی ابراز کرد: این تجهیزات شامل: «دستگاه‌های مانیتور علائم حیاتی B9البرز»، «پایه دستگاه مانیتور علائم حیاتی»، «اکسی متر»، «لباس پرستاری ویژه کادر درمان و پرستاران»، «دستکش معاینه لاتکس»، «دستکش جراحی لاتکس»، «ماسک ایزوله ویژه کادر درمان»، « ژل ۵۰۰ و ۲۰۰ سی سی ضدعفونی دست»، «اسپری الکل» و «مایع ضدعفونی»، است‌ که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، در سطح بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت و‌ میان اقشار ضعیف شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.
                     
نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی یاسوج اظهار کرد: همینطور در روزهای اخیر نیز با رایزنی هایی که صورت دادیم، مبلغ ۶ میلیارد ریال جهت خرید و توزیع تجهیزات مورد نیاز کادرهای درمانی استان و اقشار ضعیف جامعه اختصاص دادیم.
قبادی در ادامه گفت: از این مبلغ تا کنون ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته که ۱۳۰ میلیون تومان آن به بیمارستان گچساران اختصاص داده شد.
قبادی خاطرنشان کرد: اقلام تهیه شده برای بیمارستان شهیدرجایی شامل ۵ دستگاه مانیتور اعلام علائم حیاتی بیمار، ۱۰ عدد پالس اکسی متر انگشتی، دستکش لاتکس پزشکی در دو نوع، لباس ایزوله پرستاری، انواع ماسک ایزوله، ان ۹۰،معمولی، گان، مواد ضدعفونی و اسپری است.
قبادی گفت: شعار کمپین نفس پویش فعالان اقتصادی برای عبور از بیماری و ویروس کرونا این است که با هم، هم نفس شویم و سریع تر از ویروس کرونا عمل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1