کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام جامعه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد؛

نوروز را پاکیزه اغاز کنیم

29 اسفند 1398 ساعت 0:46

بیایید عهد ببندیم که انسان بمانیم و بر آزادگی وشرافت پا نگذاریم ما عشایر آزاده و سرافراز و شجاع این دیاریم. ما همواره در عرصه‌های سخت برادری خود را ثابت کرده‌ایم همانطوریکه که در گذشته همواره پشتیبان هم بوده‌ایم این بار به دور از هم در خانه‌هایمان و با رعایت بهداشت از خود، فرزندان و خانواده‌هایمان پاسداری خواهیم کرد. امید است که به سلامت از این اوضاع نابسامان عبور کنیم.


هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد پیامی را در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز منتشر کردند.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است:
نوروز بمانید که ایام شمایید
اغاز شمایید و سر انجام شمایید
ان صبح نخستین بهاری که به شادی
می‌آورد از چلچله پیغام شمایید
سال نو مبارک
هم استانی‌های گرانقدر، عزیز، فهیم و شریف استان کهگیلویه وبویراحمد.
ما هنرمندان فرزند این سرزمین زرخیز، سرزمین افتاب و برف، سرزمین جنگل‌ها و نفت، فرزندان پهنه پر صلابت زاگرس با افتخاردر این شرایط بحرانی و در هر شرایطی وظیفه خود میدانیم که به سهم خود در بهبودی اوضاع در کنار شما گام برداریم.
 ما از دل شرایط موجود و ویروس کرونا تصویری می‌بینیم و تصوری داریم که ما را به این باور رسانده است تا برخیزیم و برای رهایی از این شرایط دردآور مبارزه کنیم.
ما باید به آینده‌ای عالی برای فرزندانمان تلاش کنیم و رهنمودهای امروز ما چراغ راه آینده‌ای شاد، روشن و زیبا خواهدبود. کارهای امروز ما بازتابی از گذشته است و اینه‌ای که به ایندگان خواهد تابید. بی شک با تمهیدات امروز زندگی شکیل‌تر و زیباتری در فردا را به انتظار خواهیم نشست. پس بیایید با هم در این روزهای نو عهدی نو ببندیم تا گذار از این شرایط سخت و خطرناک با کمترین تلخی و از دست دادن میسر گردد.
 با تمام وجود خود را به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی سلامت پایبند بدانیم. تا جایی که می‌توانیم در خانه بمانیم و خانه را امن‌ترین و ارامش بخش ترین نقطه جهان به شمار آوریم. شاید این شرایط باعث شود باردیگر باهم بودن را به شکلی دیگر تجربه کنیم و همدیگر را از نو بیابیم. این روزها فرصتی است تا به خود بیاندیشیم و جهانی که ساخته‌ایم و باورهای خویش را مرور کنیم و داشته‌های علمی، هنری، فرهنگی، جسمی، روحی و روانی خویش را محک بزنیم. راه پیروزی بر این ویروس فراگیر حفظ روحیه و تسلط بر زندگی همراه با حساسیت فوق العاده بر رعایت نکات بهداشتی و اصول سلامت است.
ما در یک زمان تاریخی ایستاده‌ایم و باید از هویت خویش دفاع کنیم. عشق، انسانیت، ازخودگذشتگی، مهربانی، اندیشه ورزی، شجاعت و ایمان در سلول به سلول این سرزمین ریشه دارد. بگذارید بار دیگر به آغوش مهربان عشق پناه ببریم و تندرستی و شادی و خوشبختی را آرزو کنیم.
ما هنرمندان به شادی و تندرستی و خوشبختی شما می‌اندیشیم و در شرایط حساس کنونی بسیار نگران و مضطرب سلامتی شما هستیم. و این امر مسئولیت ما و هر هم استانی را صد چندان می‌کند ما نمی‌توانیم منتظر هیچ کس و هیچ چیزی برای تضمین سلامتی بچه‌هایمان باشیم. سررشته کار در دست خومان است. کافی است برای مدتی با تمام وجود مسائل ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم و در خانه بمانیم.
بیایید عهد ببندیم که انسان بمانیم و بر آزادگی وشرافت پا نگذاریم ما عشایر آزاده و سرافراز و شجاع این دیاریم. ما همواره در عرصه‌های سخت برادری خود را ثابت کرده‌ایم همانطوریکه که در گذشته همواره پشتیبان هم بوده‌ایم این بار به دور از هم در خانه‌هایمان و با رعایت بهداشت از خود، فرزندان و خانواده‌هایمان پاسداری خواهیم کرد. امید است که به سلامت از این اوضاع نابسامان عبور کنیم. امروزه‌مان روزی است که باید هویت و ماهیت انسانی خویش را بازسازی کنیم و ثابت کنیم که ما با علم، اگاهی، بهداشت و فداکاری بیگانه نیستیم وقصد داریم به کمک همدیگر این سرزمین و مردمش را از بلای فراگیر و خطرناک کرونا نجات دهیم.
ومی دانیم که باید زندگی کنیم، پس درخانه بمانیم تا دوباره به آغوش زندگی بازگشتی شاد را تجربه کنیم.
 
جامعه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 418990

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418990/نوروز-پاکیزه-اغاز-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1