تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۴۱۸۹۹۰
پیام جامعه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد؛

نوروز را پاکیزه اغاز کنیم

۰
نوروز را پاکیزه اغاز کنیم
کبنا ؛هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد پیامی را در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز منتشر کردند.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است:
نوروز بمانید که ایام شمایید
اغاز شمایید و سر انجام شمایید
ان صبح نخستین بهاری که به شادی
می‌آورد از چلچله پیغام شمایید
سال نو مبارک
هم استانی‌های گرانقدر، عزیز، فهیم و شریف استان کهگیلویه وبویراحمد.
ما هنرمندان فرزند این سرزمین زرخیز، سرزمین افتاب و برف، سرزمین جنگل‌ها و نفت، فرزندان پهنه پر صلابت زاگرس با افتخاردر این شرایط بحرانی و در هر شرایطی وظیفه خود میدانیم که به سهم خود در بهبودی اوضاع در کنار شما گام برداریم.
 ما از دل شرایط موجود و ویروس کرونا تصویری می‌بینیم و تصوری داریم که ما را به این باور رسانده است تا برخیزیم و برای رهایی از این شرایط دردآور مبارزه کنیم.
ما باید به آینده‌ای عالی برای فرزندانمان تلاش کنیم و رهنمودهای امروز ما چراغ راه آینده‌ای شاد، روشن و زیبا خواهدبود. کارهای امروز ما بازتابی از گذشته است و اینه‌ای که به ایندگان خواهد تابید. بی شک با تمهیدات امروز زندگی شکیل‌تر و زیباتری در فردا را به انتظار خواهیم نشست. پس بیایید با هم در این روزهای نو عهدی نو ببندیم تا گذار از این شرایط سخت و خطرناک با کمترین تلخی و از دست دادن میسر گردد.
 با تمام وجود خود را به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی سلامت پایبند بدانیم. تا جایی که می‌توانیم در خانه بمانیم و خانه را امن‌ترین و ارامش بخش ترین نقطه جهان به شمار آوریم. شاید این شرایط باعث شود باردیگر باهم بودن را به شکلی دیگر تجربه کنیم و همدیگر را از نو بیابیم. این روزها فرصتی است تا به خود بیاندیشیم و جهانی که ساخته‌ایم و باورهای خویش را مرور کنیم و داشته‌های علمی، هنری، فرهنگی، جسمی، روحی و روانی خویش را محک بزنیم. راه پیروزی بر این ویروس فراگیر حفظ روحیه و تسلط بر زندگی همراه با حساسیت فوق العاده بر رعایت نکات بهداشتی و اصول سلامت است.
ما در یک زمان تاریخی ایستاده‌ایم و باید از هویت خویش دفاع کنیم. عشق، انسانیت، ازخودگذشتگی، مهربانی، اندیشه ورزی، شجاعت و ایمان در سلول به سلول این سرزمین ریشه دارد. بگذارید بار دیگر به آغوش مهربان عشق پناه ببریم و تندرستی و شادی و خوشبختی را آرزو کنیم.
ما هنرمندان به شادی و تندرستی و خوشبختی شما می‌اندیشیم و در شرایط حساس کنونی بسیار نگران و مضطرب سلامتی شما هستیم. و این امر مسئولیت ما و هر هم استانی را صد چندان می‌کند ما نمی‌توانیم منتظر هیچ کس و هیچ چیزی برای تضمین سلامتی بچه‌هایمان باشیم. سررشته کار در دست خومان است. کافی است برای مدتی با تمام وجود مسائل ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم و در خانه بمانیم.
بیایید عهد ببندیم که انسان بمانیم و بر آزادگی وشرافت پا نگذاریم ما عشایر آزاده و سرافراز و شجاع این دیاریم. ما همواره در عرصه‌های سخت برادری خود را ثابت کرده‌ایم همانطوریکه که در گذشته همواره پشتیبان هم بوده‌ایم این بار به دور از هم در خانه‌هایمان و با رعایت بهداشت از خود، فرزندان و خانواده‌هایمان پاسداری خواهیم کرد. امید است که به سلامت از این اوضاع نابسامان عبور کنیم. امروزه‌مان روزی است که باید هویت و ماهیت انسانی خویش را بازسازی کنیم و ثابت کنیم که ما با علم، اگاهی، بهداشت و فداکاری بیگانه نیستیم وقصد داریم به کمک همدیگر این سرزمین و مردمش را از بلای فراگیر و خطرناک کرونا نجات دهیم.
ومی دانیم که باید زندگی کنیم، پس درخانه بمانیم تا دوباره به آغوش زندگی بازگشتی شاد را تجربه کنیم.
 
جامعه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1