تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۴۱۸۸۲۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

حضور و غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری به آخر اردیبهشت موکول شد

۱
۰
حضور و غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری به آخر اردیبهشت موکول شد
کبنا ؛
پروانه نیک مرام امروز ( شنبه 24 اسفند ماه 98) در جمع خبرنگاران  افزود: با شرایط پیش آمده در راستای حفظ و صیانت از نیروی کار و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، افرادی که مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند ،فعلا نیاز به مراجعه در ادارات تعاون کار برای حضور و غیاب ندارند و زمان مراجعه آنها به آخر اردیبهشت سال آینده موکول گردیده است.
نیک مرام گفت: مقرری بگیران به صورت هفتگی می بایست در محل ادارات تعاون‌ کار حضور یافته و مراتب آماده به کار بودن خود را اعلام می کردند که در این شرایط در صورت ادامه این روند و تردد مقرری بگیران عزیز احتمال ابتلا به این ویروس بسیار افزایش می یافت.
نیک مرام اظهار کرد: در رابطه با بیکارشدگانی که به تازگی بیکار شده اند و هنوز درخواست دریافت مقرری بیکاری نداده اند؛ اگر چه طبق بند ب ماده ۶ قانون بیمه بیکاری اعلام شده است که باید ظرف مدت ۳۰ روز پس از وقوع بیکاری به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مراجعه و مراتب بیکاری و آماده بکار بودن خود را اعلام نمایند ، اما در حال حاضر سامانه اBimebikari.mcls.gov.ir طراحی شده است که نیاز به حضور فیزیکی فرد به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیست.
نیک مرام تصریح کرد: سامانه Bimebikari.mcls.gov.ir از امروز مورخ ۹۸/۱۲/۲۴ در دسترس افرادی که شغل خود را از دست داده اند قرار می گیرد و براین اساس متقاضیان بیمه بیکاری نیازی به حضور در ادارات تعاون کار ورفاه اجتماعی را ندارند و پس از ثبت اطلاعات در این سامانه کد رهگیری به آنان داده می شود که بمنزله ارائه درخواست بیمه بیکاری و رعایت بند ب ماده 6 قانون بیمه بیکاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند تامین اجتماعی
Romania
زحمت اصلی محاسبه و پرداخت و پیگیری بیمه و درمان و مسائل مالی و معیشتی مقرری بگیران بیمه بیکاری بر عهده سازمان تامین اجتماعی است
البته مصاحبه ها هم سهم اداره کار!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1