تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۱۸۷۹۳
کبنا گزارش می دهد؛

چرا آب منطقه مادوان قطع بود؟ + پاسخ پاسره / قرائت کنتور آب فعلاً نداریم

۰
چرا آب منطقه مادوان قطع بود؟ + پاسخ پاسره / قرائت کنتور آب فعلاً نداریم
کبنا ؛بر اساس گزارش‌های مردمی، در روزهایی که آب نیاز اساسی مردم برای مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از بیماری است، مردم شهر مادوان با کمبود و نبود آب مواجه هستند و در طول روز چند ساعت و حتی یک ساعت به آب دسترسی دارند و این موضوع باعث ایجاد تشویش و نگرانی مردم شده است.
حاتم پیام نماینده مردم مادوان در شورای اسلامی شهر در این رابطه در گفت و گو با کبنا گفت: اهالی شهر مادوان نزدیک به یک ماه است که مدام با قطعی آب مواجه هستند و در طول شبانه روز حتی گاها کمتر از یک ساعت دسترسی به آب دارند.
پیام افزود: در شرایطی که یکی از اقدامات مهم برای رعایت بهداشت و مقابله با ویروس کرونا، شستشوی دست‌ها و بدن، شستشوی لباس و مواد غذایی قابل شستشو است انتقال آب به شهر مادوان صورت نمی‌گیرد و آب قطع است.

بی‌مهری مدیریت ارشد استان به مشکلات شهر مادوان
وی در رابطه با نحوه آبرسانی به مادوان گفت: در حال حاضر تانکر سیار آب به این شهر می‌آورد،، اما ابی که دیروز آوردند و  توزیع شد مشخص نیست قابل استفاده شرب و آشامیدن است یا آب برای مصارف بهداشتی است! هیچ نظارتی بر این آب صورت نگرفته است.
نماینده مردم مادوان در شورای اسلامی شهر در ادامه گفت: در این چند روز گذشته با احتکارکنندگان لوازم بهداشتی برخورد شده است ولی آیا با کسانی که مانع پروژه انتقال آب تنگ کبوتری بوده‌اند برخوردی خواهد شد؟ چرا با کسانی که مانع انتقال شبکه آب تنگ کبوتری به اهالی سررود شمالی بوده‌اند برخورد و اقدامی صورت نگرفته است؟
پیام تصریح کرد: در حال حاضر از قسمت مهریان تا گوشه آب قطع است. چنین سهل انگاری‌هایی از جرم کسانی که لوازم بهداشتی را احتکار می‌کنند کمتر نیست، حتی بیشتر هم هست، چون مایه لازم و ضروری زندگی مردم قطع شده است.
مدیرعامل آب و فاضلات شهری کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: طی چند روز گذشته سه پمپ منابع انتقال آب به دلیل نوسانات برق سوخته است و  به همین دلیل آب شبکه از مدار خارج شد.
فیض اله پاسره افزود: طی چند روز گذشته شرکت آب و فاضلاب تمام توان خود را برای حل مشکل گذاشته است. دیروز از صبح تا 11 شب درگیر این سه پمپ بودیم و در حال حاضر مشکل رفع شده است اما به دلیل قطعی چند روزه، تا منابع آب تکمیل شود با افت فشار آب مواجه هستیم. بنابراین مردم عزیز آرامش خود را حفظ کنند تا با تلاش کارشناسان حوزه آب بتوانیم از این مسئله عبور کنیم.
پاسره ابراز کرد: آب لازم و حیاتی برای رعایت بهداشت و سلامتی افراد است و از مردم عزیز استان خواهشمندیم ضمن رعایت نکات بهداشتی و توصیه کارشناسان، برای شستن دست‌ها 20 ثانیه کافی است.

چرایی انتخاب «پاسره» بعنوان مدیر جدید آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

پاسره افزود: در حال حاضر مصرف آب در کشور به حد بالایی رسیده است، بنابراین از مردم عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت بهداشت، در مصرف آب صرفه جویی نیز داشته باشند تا از این بابت مشکلی پیش نیاید.
پاسره در انتها گفت: برای آسایش و ارامش مردم استان دریافت مطالبات شرکت آب و فاضلاب در این دو ماه را به تعویق انداختیم، تا زمانی که بتوانیم از این ویروس عبور کنیم. همچنین از همکاران‌مان خواسته ایم که هیچ گونه قرائت کنتور آبی نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1