تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۱۸۷۱۸
از سوی انجمن هنرهای نمایشی منتشر شد؛

فراخوان شرکت در جشنواره مجازی استندآپ کمدی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
فراخوان شرکت در جشنواره مجازی استندآپ کمدی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد از جشنواره مجازی استندآپ کمدی به منظور آموزش، آگاهی، آرامش با محوریت، شکست کروناکروناراشکست_میدهیم در استان خبر داد.
رضا رفیعی افزود : در راستای نقش تاثیر گذار و آگاهانه فرهنگ،هنر در اعتلای دانش و مهارت اجتماعی در مقابله با کرونا ویروس، جشنواره غیرحضوری استندآپ کمدی با محوریت اطلاع رسانی،ارتباط صحیح و منطقی درجامعه و آموزش فرهنگی در رابطه با کرونا ویروس برگزار میکند:
وی گفت: حجم آثار ۵۰ ثانیه تا ۳ دقیقه که قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشند و به آدرس واتساپ ۰۹۱۷۶۶۱۲۲۸۷ انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد به نام آقای رضا رفیعی درقالب فایل ارسال شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحم عنوان کرد: مهلت ارسال آثار ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ (با توجه به ضرورت ومحدودیت زمانی) است.
رفیعی افزود: آثاراجرا شده باید با در نظر گرفتن معیارهای علمی و هنری، به ظرفیت فرهنگ عمومی دقت نظر داشته و جنبه آموزشی در این زمینه در نظر گرفته شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی گفت: در آثار ارسالی از نمادها و نشانه هایی استفاده شود که انرژی و شادی در کنار منطق و آگاهی را القا نماید و ترغیب مردم به رعایت بهداشت فردی و آگاهی بخشی جمعی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: به محض دریافت آثار، دبیرخانه جشنواره می تواند بعد از تائید آثار ارسالی به نام هنرمند و انجمن نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتباط بهتر و موثر مخاطبین ،در شبکه های اجتماعی و سایر رسانه ها استفاده نماید.
رفیعی در پایان گفت: پس از ارزیابی آثار دریافتی توسط هیئت محترم داوران به برگزیده گان هدایای نقدی و لوح جشنواره اهدا می‌شود.
در زیر اثر یا هر جایی که هنرمند تشخیص دهد ،نام هنرمند ، انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویر احمد و هشتک کرونا رو شکست می‌دهیم آورده شود.
شرکت در جشنواره محدودیت سنی و تعدد ارسال آثار ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مه رفیعی هنی برکنار نوابیه. دورش تمومه خو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1