کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از سوی انجمن هنرهای نمایشی منتشر شد؛

فراخوان شرکت در جشنواره مجازی استندآپ کمدی کهگیلویه و بویراحمد

21 اسفند 1398 ساعت 15:51

فراخوان جشنواره مجازی «استندآپ کمدی» کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.


رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد از جشنواره مجازی استندآپ کمدی به منظور آموزش، آگاهی، آرامش با محوریت، شکست کروناکروناراشکست_میدهیم در استان خبر داد.
رضا رفیعی افزود : در راستای نقش تاثیر گذار و آگاهانه فرهنگ،هنر در اعتلای دانش و مهارت اجتماعی در مقابله با کرونا ویروس، جشنواره غیرحضوری استندآپ کمدی با محوریت اطلاع رسانی،ارتباط صحیح و منطقی درجامعه و آموزش فرهنگی در رابطه با کرونا ویروس برگزار میکند:
وی گفت: حجم آثار ۵۰ ثانیه تا ۳ دقیقه که قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشند و به آدرس واتساپ ۰۹۱۷۶۶۱۲۲۸۷ انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد به نام آقای رضا رفیعی درقالب فایل ارسال شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحم عنوان کرد: مهلت ارسال آثار ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ (با توجه به ضرورت ومحدودیت زمانی) است.
رفیعی افزود: آثاراجرا شده باید با در نظر گرفتن معیارهای علمی و هنری، به ظرفیت فرهنگ عمومی دقت نظر داشته و جنبه آموزشی در این زمینه در نظر گرفته شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی گفت: در آثار ارسالی از نمادها و نشانه هایی استفاده شود که انرژی و شادی در کنار منطق و آگاهی را القا نماید و ترغیب مردم به رعایت بهداشت فردی و آگاهی بخشی جمعی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: به محض دریافت آثار، دبیرخانه جشنواره می تواند بعد از تائید آثار ارسالی به نام هنرمند و انجمن نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتباط بهتر و موثر مخاطبین ،در شبکه های اجتماعی و سایر رسانه ها استفاده نماید.
رفیعی در پایان گفت: پس از ارزیابی آثار دریافتی توسط هیئت محترم داوران به برگزیده گان هدایای نقدی و لوح جشنواره اهدا می‌شود.
در زیر اثر یا هر جایی که هنرمند تشخیص دهد ،نام هنرمند ، انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویر احمد و هشتک کرونا رو شکست می‌دهیم آورده شود.
شرکت در جشنواره محدودیت سنی و تعدد ارسال آثار ندارد.


کد مطلب: 418718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418718/فراخوان-شرکت-جشنواره-مجازی-استندآپ-کمدی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1