تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۱۸۶۸۲
روحانی در تماس تلفنی با استانداران قم، گیلان و مازندران:

پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت و قاطعیت اجرا شود

۰
پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت و قاطعیت اجرا شود
کبنا ؛رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران استان های قم، گیلان و مازندران ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت این استانها از نظر مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان، بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت کلیه پروتکل ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در این تماس های تلفنی به استانداران قم، گیلان و مازندران دستور داد که پیش بینی های لازم درمورد وضعیت استان خود در ایام عید را به صورت دقیق انجام داده و درصورت لزوم از ورزشگاه ها و اماکن مسقف به عنوان نقاهتگاه برای بیماران استفاده کنند.
روحانی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی کادر درمانی و بیمارستانی در مداوای بیماران مبتلا به کرونا، ضرورت استفاده از همکاری نیروهای مسلح برای ایجاد امکانات بیمارستانی و احداث مراکز درمانی سیار و همچنین استفاده از پرسنل درمانی نیروهای مسلح برای درمان بیماران را مورد تاکید قرار داد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت رعایت اجتناب از جابجایی و سفرهای غیر ضروری و ضرورت ماندن در خانه برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس از سوی هموطنان، از استانداران قم، گیلان و مازندران خواست مردم استان های خود را به رعایت کامل این موضوع دعوت کرده و به مشارکت بطلبند.
بهرام سرمست، ارسلان زارع و احمد حسین زادگان، استانداران قم، گیلان و مازندران در این گفت و گو آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری در استان های خود را به رئیس جمهور ارائه کرده و نیازها و کمبودهای خود را برای مقابله با این بیماری و درمان سریع مبتلایان را ارائه کردند. (ایسنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1