تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۱۸۶۶۷
سلطانی‌فر:

به خاطر ویروس کرونا احتمالا المپیک با چندماه تاخیر برگزار می شود

۰
به خاطر ویروس کرونا احتمالا المپیک با چندماه تاخیر برگزار می شود
کبنا ؛وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از 100 کشور ایجاد شده، احتمالا با تاخیر چند ماهه در برگزاری بازیهای المپیک ٢٠٢٠ توکیو مواجه خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بازی‌های المپیک قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود. این بازی‌ها حدود 15 روز به طول می انجامد و قبل از آن ورزشکاران در رشته های مختلف مسابقات انتخابی و کسب سهمیه باید شرکت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات انتخابی الان در بسیاری از کشورها به تاخیر افتاده است.
وزیرورزش وجوانان تصریح کرد: امیدواری فدراسیونهای جهانی و IOC این است که در یکی دو ماه آینده شرایط با ثباتی در کشورها بوجود بیاید که این مسابقات انتخابی و کسب سهمیه پیگیری تا بازی های المپیک در موعد مقرر برگزار شود.
سلطانی فر ادامه داد: الان 100 کشور دنیا درگیر  ویروس کرونا هستند و کشور ژاپن هم کشور درگیری است که بیش از هزار نفر از مردم مبتلا شده و تعدادی جان خودشان را از دست داده‌اند. ما فکر می کنیم که روند برگزاری مسابقات کسب سهمیه که از حالت طبیعی آن خارج شده و مسابقات در ماه هایی برگزار شود که این ماه ها فاصله زیادی با المپیک نداشته باشد یا حتی ممکن است تقارن پیدا کند.
وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: تصور خیلی از دست اندرکاران ورزش این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از 100 کشور ایجاد کرده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو مواجه خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1