کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط شهردار سابق یاسوج صورت گرفت؛

توزیع ماسک و اقلام بهداشتی بین تاکسی داران

18 اسفند 1398 ساعت 13:45

محمد بهرامی گفت: با توجه به شیوع این بیماری در سطح وسیع در بحث فرهنگ سازی باید اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد و علاوه بر این که خود مردم کمک کنند باید مسئولین نیز مبارزه با این ویروس را جدی‌تر دنبال کنند.


امروز ۱۸ اسفند؛ محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج در اقدامی ارزشمند و فرهنگ ساز اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را بین راننده‌های تاکسی یاسوج و مردم این شهر تقسیم کردند.
در حاشیه این اقدام خداپسندانه و فرهنگ ساز، محمد بهرامی گفت: با توجه به شیوع این بیماری در سطح وسیع در بحث فرهنگ سازی باید اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد و علاوه بر این که خود مردم کمک کنند باید مسئولین نیز مبارزه با این ویروس را جدی‌تر دنبال کنند.
بهرامی افزود: راننده تاکسی‌ها همکاران قبلی بنده بوده‌اند و به مشکلات آن‌ها آشنایی کامل دارم. با توجه به نیازشان برای امرار معاش باید در بین مردم باشند چون اگر در خانه بنشینند مانند بقیه درآمدی نخواهند داشت و مجبورند به کار خود در این شرایط بحرانی ادامه دهند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر مراجعه کنندگان به این قشر افراد کم بضاعت جامعه هستند که خودروی شخصی ندارند و مجبورند با تاکسی جابجا شوند. و با توجه به این که روزانه افراد زیادی از تاکسی استفاده می‌کنند اگر مسائل بهداشتی در این زمینه رعایت نشود ممکن است باعث شیوع بیشتر بیماری شود و خود نیز به این ویروس مبتلا شوند. این یکی از دلایل توزیع اقلام بهداشتی بین قشر راننده تاکسی هست.
شهردار اسبق یاسوج در ادامه گفت: امیدواریم با توجه به شرایطی که راننده تاکسی‌ها دارند روزی برسد که آن‌ها نیز از امنیت شغلی بهره مند شوند و برای بیمه آن‌ها دنبال راهکاری باشیم. و همچنین در این شرایط بحرانی و حتی در شرایط مشابه که ممکن از در آینده پیش بیاید بتوانیم حداقل معیشت را برای آن‌ها تأمین کنیم و مشکلاتشان را حل کنیم. درد آن‌ها در ماست و نگرانشان هستیم.
بهرامی در پایان گفت: امیدواریم این کار باعث فرهنگ سازی در جامعه شود و افرادی که توان کمک به بهبود شرایط را دارند به مدد مردم و مسئولین بیایند و هر کدام گوشه‌ای از کار را بگیرند تا بتوانیم به سلامت و با سربلندی از جنگ با این ویروس بیرون بیاییم.
لازم به ذکر است در کنار توزیع این اقلام افرادی متخصص حضور داشتند و نکات آموزشی را برای راننده‌های تاکسی و مردم ارائه می‌دادند.


کد مطلب: 418603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418603/توزیع-ماسک-اقلام-بهداشتی-بین-تاکسی-داران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1