تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۱۸۵۶۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انسداد محورهای کهگیلویه و بویراحمد بر روی پلاک خودروی استان‍‌های درگیر با ویروس کرونا / غربالگری ۲۴ ساعته کرونا در محورهای اصلی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
انسداد محورهای کهگیلویه و بویراحمد بر روی پلاک خودروی استان‍‌های درگیر با ویروس کرونا
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ سلامت شهروندان مجبور شدیم محدودیت تردد و انسداد در برخی محورها به ویژه محورهای اصلی استان را ایجاد کنیم.
حسین کلانتری امروز ( جمعه 16 اسفند ماه 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: ورودی‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله محورهای اصفهان - یاسوج و شیراز - یاسوج بر روی خودروهای با پلاک‌های مربوط به استان‌های درگیر با کرونا که وضعیت مناسبی ندارند، مسدود می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تیم‌های غربالگری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین نیروهای انتظامی در این محورها مستقر است، افزود: خودروهایی که دارای سرنشین‌های بومی هستند پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می‌گیرند و کسانی که تست آنها مثبت اعلام شود قرنطینه خواهند شد.
وی تاکید کرد: افراد مبتلا به ویروس کرونا حتماً در مکان‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مدت ۲ هفته قرنطینه می‌شوند و پس از سپری شدن این مدت در صورت تأیید سلامت آنان از سوی دانشگاه مجوز ورود آنها به استان صادر می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: براساس مصوبات قبلی در ستاد مقابله با کرونا در استان از آنجایی که هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مراکز گردشگری و توریستی و اماکن آموزشی از پذیرش هرگونه مسافری خودداری می‌کنند بنابراین از پذیرش خودروهایی که سرنشین آنها غیر بومی بوده و دارای پلاک مربوط به استان‌های درگیر کرونا است، ممانعت می‌شود.
کلانتری با تاکید بر اینکه تیم‌های غربالگری و نیروهای انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در محورهای اصلی و مواصلاتی استان مستقر هستند، تصریح کرد: بدون شک همکاری مردم در این خصوص علاوه بر تأمین سلامت و بهداشت شهروندان کاهش تلفات و خسارات را نیز در پی خواهد داشت.
نماینده ارشد اجرایی استان گفت:  آگاهی و همکاری مردم موجب حفظ آرامش حاکم بر استان می‌شود.
کلانتری خواستار همکاری مردم با نیروهای انتظامی و تیم‌های بهداشت و درمان در ورودی‌های شهرهای مختلف استان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کسانی که بومی استان هستند ودرایام تعطیلات برای سرکشی به مناطق استان می آیند ممنوع شوند.چون بچه های آنها درکوچه ها ومیادین دیگران را آلوده میکنند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1