کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین غرس 5 اصله نهال در بلوار انقلاب یاسوج مطرح کرد

روشنفکر: تخریب منابع طبیعی برای تجارت زغال و شن و ماسه تهدید است

15 اسفند 1398 ساعت 16:32

همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم 5 اصله نهال در بلوار انقلاب یاسوج غرس کرد.


همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم 5 اصله نهال در بلوار انقلاب یاسوج غرس کرد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در آئین کاشت نهال در بلوار انقلاب اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم برای زندگی بهتر و ادای دین در مقابل نسل‌های آینده، به محیط زیست توجه بیشتری داشته باشیم و با تمام توان از محیط زیست حفاظت نماییم و برای توسعه آن تلاش کنیم.
وی عنوان کرد: بی شک در چهار سال آینده که بنده فرصت خدمتگزاری خواهم داشت، نسبت به محیط زیست بی‌تفاوت نخواهم بود و تلاش خواهم کرد که مطالبات حوزه محیط زیست و منابع طبیعی را پیگیری کنم.
روشنفکر یکی از مزیت‌های برتر بویراحمد و دنا را طبیعت زیبا،‌ بکر و ارزشمند دانست و ادامه داد: خطر تخریب برای تجارت زغال، تخریب برای راهسازی، تخریب برای تولید شن و ماسه، تخریب برای ویلاسازی، تغییر کاربری و در نهایت آتش‌سوزی به‌خاطر تغییر دما و گرم شدن زمین منابع طبیعی و محیط زیست را تهدید می‌کند.
منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خاطرنشان کرد: پیام و توصیه اینجانب به مردم حمایت از محیط زیست و مشارکت برای توسعه محیط زیست و منابع طبیعی است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418542-1.jpg
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418542-2.jpg


کد مطلب: 418542

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418542/روشنفکر-تخریب-منابع-طبیعی-تجارت-زغال-شن-ماسه-تهدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1