تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۱۸۵۳۱
صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

کشف ۱۰۰۰۰ لیتر الکل در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کشف ۱۰۰۰۰ لیتر الکل در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد: با یک عملیات سری و با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی و امنیتی، ۱۰۰۰۰ لیتر الکل توسط تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد کشف شد.
  به گزارش کبنا، صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قبل از ظهر امروز ( پنجشنبه 15 اسفند ماه 98 ) در نشست بررسی بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، از کشف 10 هزار لیتر الکل در منطقه میمند استان خبر داد و گفت: ما مسؤولان باید با همکاری هم از چنین اقداماتی جلوگیری کنیم.
 مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این محموله از یکی از کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی یاسوج به طرف استان‌های اصفهان و تهران در حرکت بود، افزود: در استانی که خودمان به چنین موادی نیاز داریم چرا باید اجازه دهیم که افراد سودجو دست به چنین اقداماتی بزنند. ساعت ۲۳ طی گزارش از سامانه ۱۳۵ تعزیرات باهمکاری دادستانی و طی عملیاتی با حضور روابط عمومی تعزیرات حکومتی و حراست اداره کل تعزیرات در صحنه و ردیابی و با تعقیب وگریز نیروی انتظامی استان در پاسگاه میمند دستگیر شد.
مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی همچنین در این نشست از کشف 10 هزار لیتر الکل در منطقه میمند استان خبر داد و تاکید کرد: ما مسؤولان باید با همکاری هم از چنین اقداماتی جلوگیری کنیم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که  این محموله از یکی از کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی یاسوج به طرف استان‌های اصفهان و تهران در حرکت بود افزود: در استانی که خودمان به چنین موادی نیاز داریم چرا باید اجازه دهیم که افراد سودجو دست به چنین اقداماتی بزنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1