تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۱۸۵۲۸
کبنا گزارش می‌دهد

بی‌تدبیری منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد و اعتراض شدید و تدبیر استاندار ( + فیلم و عکس )

۳
۰
بی‌تدبیری منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد و اعتراض شدید و تدبیر استاندار ( + فیلم و عکس )
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز ( پنج شنبه 15 اسفند ماه 98) به مناسبت روز درختکاری به منطقه ده برآفتاب سفر کرد. در این سفر حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه، برخی ائمه جمعه و اعضای شورای اداری نیز او را همراهی می‌کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته درختکاری در منطقه ده برآفتاب حاضر شد که او بعد از کارناوال اداری در شرایط ویروس کرونا با انتقاد از متولیان امر، دیگر حاضر به انجام درختکاری در این منطقه نشد و با تدبیر که به خرج داد، میان انبوه جمعیت نرفت و توصیه کرد: به خاطر این شرایط ویروس نباید اینگونه تجمع‌ها و هم نشینی‌ها شکل گیرد.
خبرنگاران در همین حین از استاندار سوال کردند که آیا چنین وضعیتی و راه‌اندازی کارناوال اداری اقدامی درست است که استاندار نیز به چنین وضعیتی واکنش نشان داد و به نشانه اعتراض به عملکرد دست اندرکاران این برنامه از نیمه راه به حالت اعتراض برنامه روز درختکاری را ترک کرد.



مراسم روز درختکاری به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان در حالی آغاز شد که به مانند همیشه با بی‌تدبیری مسوولان همراه بود. بی‌تدبیری از این جهت که مانند همیشه کارناوالی از خودروهای اداری در این برنامه  به راه افتاد.
حضور خودروهای اداری در این برنامه به گونه‌ای بود که هر رهگذری که از جاده یاسوج - سی‌سخت عبور می‌کرد این سوال را داشت که اینجا چه خبر است؟ آیا اتفاقی افتاده که چنین خودروهای اداری پشت سر هم در حال حرکتند؟
  
راه‌اندازی کارناوال در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا و قیمت بنزین در روز درخت از سوی مسؤولان استانی جالب نبود،  این در حالی است که دستگاه‌های اداری می‌توانستند به جای اقدامات نمایشی هر یک در منطقه‌ای جداگانه اقدام به درختکاری کنند تا این چنین در روز درختکاری کارناوال اداری راه نیفتد.
رهبر  معظم انقلاب اسلامی  هنگام درختکاری بدون همراه و با دستکشی که پوشیده بودند، درختی را کاشتند و مردم را به رعایت نکات بهداشتی و قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه دعوت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

۱۲۳
Iran, Islamic Republic of
اینجا چه خبره هزینه این همه آدم و بنزین و استهلاک را میدادند و همین درختهای موجود را نگهداری کنند بهتر از کار نمایشی است
Iran, Islamic Republic of
اینا مگه فکر نمیکن که روز درختکاریست و الان طبیعت نابود میکنن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین کاری نکنیم جای تعجب داره فقط کافیه بگن ادارات برن فلان جا سیل عظیم ماشینهای اداری راه میفتد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1