کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابراهیمی:

کرونا بهانه است، فوتبال ایران پیش از این هم تعطیل بود

14 اسفند 1398 ساعت 13:28

 پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متاسفانه فوتبال ما سالیان زیادی است که تعطیل است و این وقفه که به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فوتبال ما ایجاد شده، هیچ تاثیری ندارد.


 پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متاسفانه فوتبال ما سالیان زیادی است که تعطیل است و این وقفه که به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فوتبال ما ایجاد شده، هیچ تاثیری ندارد.
ناصر ابراهیمی، با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: فوتبال ما خیلی وقت است که تعطیل است و کرونا بهانه است. این وقفه‌ای هم که ایجاد شده هیچ تاثیری در فوتبال ما ندارد. البته سلامت همه عوامل از بازی فوتبال در اولویت قرار دارد و به هیچ وجه نباید جان کسی به خطر بیافتد.
وی افزود: متاسفانه همه کشورها در آسیا پیشرفت داشتند به غیر از فوتبال ایران. فوتبال ما از زمان کفاشیان و تاج به جای اینکه پیشرفت کند، پسرفت کرد. حالا هم نتیجه‌اش این است که به خاطر فقدان یک اساسنامه درست حتی نمی‌توانیم یک انتخابات ساده را  هم برگزار کنیم.
پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با صحبت‌هایی که مبنی بر مهندسی لیگ به نفع پرسپولیس مطرح می‌شود، اضافه کرد: فوتبال ما چه دارد که بخواهند نتایجش را مهندسی کنند؟ این مسائل خنده‌دار است و بهتر است هر کسی که در فوتبال این صحبت‌ها را مطرح می‌کند، ابتدا خودش را اصلاح کند. پرسپولیس چند سال است که قهرمان شده و فکر می‌کنم طرح این مسائل چندان درست نباشد.
ابراهیمی در مورد انتخاب کریم باقری به عنوان مربی تیم ملی فوتبال گفت: باقری از معدود افرادی است که می‌تواند در مربیگری موفق شود زیرا او به طور اصولی چندین سال به عنوان دستیار فعالیت کرده و به طور حتم برای سالیان آینده می‌توان روی او حساب کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که حضور همزمان باقری در تیم ملی و پرسپولیس تاثیری در روند کاری او خواهد داشت یا خیر، گفت: تصور نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. البته طبیعی است که وقتی تمرکز یک مربی روی یک تیم باشد، کارایی‌اش بالا می‌رود. با این حال برای کریم باقری در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.
مربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد شرایط حال حاضر فوتبال ملی ایران گفت: دوست داریم که تیم ملی به موفقیت برسد اما ابتدا باید تکلیف فدراسیون روشن شود. فدراسیون ما در شرایط کنونی اوضاع خوبی ندارد اما امیدوارم که بتوانیم دست کم در آسیا دوباره حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی اضافه کرد: همه کشورهای آسیایی پیشرفت و حتی برای حضور در مراحل بالای جام جهانی برنامه ریزی می‌کنند اما ما شاهد پسرفت فوتبال ایران هستیم. معرفی مربی همچون (مارک) ویلموتس، میلیاردها تومان به ما خسارت زد و تنها زمان و پول ایران سوخت و حالا هم به جای اینکه یک مربی بهتر بیاورند، (دراگان) اسکوچیچ را آوردند.


کد مطلب: 418500

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418500/کرونا-بهانه-فوتبال-ایران-پیش-این-هم-تعطیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1