تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۴۱۸۴۵۱
با ارسال متنی مطرح شد

پیام کرونایی آب و فاضلاب شهری برای مردم یاسوج

۰
کبنا ؛روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با ارسال متنی از مردم این شهر خواسته است تا ضمن رعایت نکات بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا از هدرروی آب جلوگیری کنند.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ کلَّ شَیءٍ حَی (و هر چیز زنده‌ای را از آب پدید آوردیم)
با توجه به اینکه دسترسی به آب سالم و بهداشتی از حقوق شهروندی بوده و حق مسلم شهروندان و مشترکین می‌باشد که آب مطمئن، سالم و پایدار با استانداردهای بهداشتی را از شرکت آب و فاضلاب مطالبه نمایند، امور آب و فاضلاب یاسوج در راستای احقاق حقوق شهروندان، در برهه‌ی حساس شیوع ویروس کرونا تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار گرفته تا بیش از پیش آبی سالم، بهداشتی و با جریان مداوم در اختیار شهروندان قرار دهد. در همین راستا استحصال آب از چاه‌ها با حداکثر توان اسمی و رفع شکستگی‌ها جهت حفاظت آب از آلودگی شبانه روزی صورت می‌پذیرد.
امور آب و فاضلاب شهری یاسوج ضمن پوزش از شهروندان و مشترکین گرامی بابت قطعی مقطعی آب شرب و تشکر و قدردانی از این عزیزان جهت همکاری همیشگی با این امور، به عرض شهروندان گرامی می‌رساند، با توجه به اینکه کمبود و قطعی آب به دلایل، قطع برق، سوختن الکتروموتورها، افت سطح ایستابی چاه‌ها، شکستگی‌های غیر منتظره و ... می‌باشد. از مشترکین گرامی تقاضامندیم نسبت به نصب تانکر ذخیره آب با ظرفیت تأمین نیاز آبی حداقل 24 ساعت خانواده خود اقدام نمایند تا در زمان قطعی آب با مشکل مواجه نشوند.
به دنبال نگرانی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان و هم‌چنین هم‌زمانی آن با سنت خانه تکانی آخرسال، مصرف آب شرب شهر یاسوج و روستاهای اقماری به طور چشم‌گیری افزایش یافته به همین دلیل شایسته است، ضمن رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی، تا حد امکان از هدرروی آب، مصارف غیر ضروری و باز گذاشتن بی مورد شیر آب در هنگام شست و شوی ۲۰ ثانیه‌ای دستها پرهیز و از شست‌وشوی خودرو، فرش، پتو، حیاط، جدول و... خودداری تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب سالم و بهداشتی نشده و این مقطع حساس را بدون نوسان و قطعی آب سپری نماییم.
مجموعه‌ی مدیریت و کارکنان امور آب و فاضلاب شهری یاسوج قبلاً از احساس مسئولیت شهرواندان گرامی در مصرف بهینه آب کمال تشکر و قدر دانی را دارند.
روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهری یاسوج
 ۹۸/۱۲/۱۲
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1