تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۱۸۴۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا

۰
اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا
کبنا ؛ گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آموزش‌ها و مهارت افزایی لازم جهت مقابله و پیشگیری از این ویروس برای همکاری با مجموعه علوم پزشکی استان اعلام امادگی کردند.
 به گزارش کبنا، وحید حیدری مسئول عملیات‌های جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت در خصوص وجود دو مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و نیازمندی جامعه جهت دریافت آموزش‌های لازم برای مقابله و پیشگیری با این بیماری، معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی که دارای پتانسیل لازم در خصوص رشته‌های مرتبط با بخش درمان و بهداشت می‌باشند خبر داد
 حیدری اعلام کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها استان که از ظرفیت دانشجویان دغدغه مند و انقلابی بخش درمان و بهداشت برخوردار می‌باشند این امادگی را دارند که زیر نظر گروه جهادی بسیج دانشجوییان دانشگاه در زمینه آموزش‌ها و مهارت افزایی لازم جهت مقابله و پیشگیری از این ویروس همکاری لازم را با مجموعه علوم پزشکی استان داشته باشند.
 وی عنوان کرد: حضور این گروه‌ها برای انجام فعالیت پس از سازمان دهی و با کسب مجوزهای قانونی لازم انجام خواهد شد.
 فراخوان تشکیل تیم‌های جهادی آموزش بهداشت و پایش سلامت بسیج دانشجویی برای مقابله با بیماری کرونا
در زمینه جلوگیری از شیوع همه جانبه ویروس در بین مردم، آگاه سازی و امید بخشی عموم مردم، بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان درصدد تشکیل تیم‌های پزشکی هستند تا در صورت نیاز به این مناطق اعزام و اقدامات لازم جهت آموزش بهداشت و پایش سلامت را انجام دهند.
  بسمه تعالی
 با توجه به مشاهده چند مورد از مبتلایان ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد در چند روز اخیر، اهمیت ترویج آموزش‌های لازم جهت پیشگری و مقابله با بیماری کرونا بالخص در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها که از آمکانات آموزشی و اطلاع رسانی کمتری برخوردار هستند لازم و ضروری است.
 به همین منظور در زمینه جلوگیری از شیوع همه جانبه ویروس در بین مردم، آگاه سازی و امید بخشی عموم مردم، بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان درصدد تشکیل تیم‌های پزشکی هستند تا در صورت نیاز به این مناطق اعزام و اقدامات لازم جهت آموزش بهداشت و پایش سلامت را انجام دهند.
 بی تردید سیستم بهداشت و درمان کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اداری و مدیریت صحیح خدمات درمانی، بسیج همگانی نیروهای بهداشتی و درمانی و ارائه گسترده آموزش‌های بهداشتی ضروری به عموم مردم می‌تواند مسئله پیش رو را پشت سر بگذارد.
 
لذا دانشجویان علاقه مند به همکاری که در رشته‌های بهداشت، سلامت، اورژانس، رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی مشغول به تحصیل یا فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند جهت ثبت نام و اعلام حضور با شماره‌های ذیل به صورت پیامکی و یا از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ هماهنگی به عمل آورند.
 وحید حیدری:09174234530
 سید محمد هدایت: 09367154389
 لازم به ذکر استان تا کنون 3 تیم جهادی در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه اعلام آمادگی کرده‌اند، همچنین این گروه‌ها تحت حمایت کامل بسیج دانشجویی و دانشگاه علوم پزشکی می‌باشند و از خدمات بیمه‌ای برخوردار خواهند بود، لذا از علاقمندان خواهشمندیم فقط با گروه‌های مجوز دار اقدام به آموزش به مردم کنند و از اعزام خودجوش تیم‌ها بدون هماهنگی و مجوزهای لازم علوم پزشکی پرهیز نمایند.
 از عموم مردم خواهشمندیم از انتشار شایعات و اخبار غیر موثق در گروه‌های خانوادگی و لیست دوستان خود به جد خودداری کنند، و تنها منابع اخبارشان در مورد کرونا از سایت وزارت بهداشت و یا اخبار صدا و سیما باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1