تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۹
کد مطلب : ۴۱۸۴۲۰
در گفت‌وگو با رسانه‌ها:

موحد: مجلس جای معامله شخصی و گروهی نیست

۵
۰
موحد: مجلس جای معامله شخصی و گروهی نیست
کبنا ؛منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام تعامل به نفع زندگی مردم را میمون دانست و گفت: باید دقت شود که مجلس جای معامله شخصی و گروهی نشود.
حجت‌الاسلام سید محمد موحد، در پاسخ به این سوال که بعد از حضور در مجلس آیا با عهدی که با مردم بسته‌اید وفادار خواهید ماند، می‌گوید: بدون شک با لطفی که مردم شریف حوزه انتخابیه به حقیر داشتند وظیفه‌ای سنگین را بر دوش خود حس می‌کنم و امیدوارم بگونه‌ای در دوران نمایندگی عمل نمائیم که شرمنده این مردم نشویم.
 وی عنوان کرد: باید بپذیریم کشور از نظر اقتصادی و معیشت مردم و با توجه به عناد کشورهای معاند و برخی نامدیریتی‌های داخلی شرایط نامناسبی دارد و می‌طلبد با وسواس فراوان نسبت به ارائه طرح‌های کارشناسی شده اقتصادی این مشکلات را به حداقل برسانیم.
موحد با اشاره به اینکه مجلس باید ثابت کند در راس امور است همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند، ابراز کرد: انجام‌ وظایف خطیر نمایندگی چه از لحاظ قانون گذاری و چه از لحاظ نظارت می‌تواند این مهم را به واقعیت تبدیل کند و مجلس به جایگاه واقعی خود برسد.
وی  در در پاسخ به این سئوال که در زمینه لابی‌هایی که بین نمایندگان و دولتی‌ها وجود دارد نظرتان را بفرمایید، ادامه داد: اگر بجای واژه لابی بگوئیم مجلس جای مباحث کارشناسی باشد بهتر و شایسته‌تر است، هرگونه تعاملی که به نفع زندگی مردم باشد امری میمون است، باید دقت شود که مجلس جای معامله شخصی و گروهی نشود.
منتخب مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد خود را موافق طرح شفافیت آرا نمایندگان دانست و افزود: ترکیب مجلس یازدهم با مجلس فعلی بسیار متفاوت بوده و امیدوارم این تغییرات گسترده سبب بهبود شرایط جامعه و اقتصادی و معیشتی مردم شود.
موحد خاطرنشان کرد: قوانین و اسناد بالادستی خوبی در زمینه اقتصاد داریم، چه در قانون اساسی، چه  برنامه‌های 5 ساله چه سیاست‌های کلی نظام شرایط را برای یک اقتصاد مناسب مهیا کرده اما باید در زمینه اجرا دقت نمود و نظارت مستمر اعمال شود، هرجا لازم است خلاها و ابهام‌ها برطرف شود و هرجا نیاز بوده اصلاحیه‌ها را در قوانین داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر واقعا مجلس به وظایف اصلی خود که همان بعد تقنین و نظارت بوده بپردازد و وارد مباحث و مسائل غیر ضرور نشود شاهد یک مجلس قوی خواهیم بود، تصریح کرد: دشمن همیشه در صدد است که با دلسرد کردن مردم حضور پای صندوق‌های رای که نماد دموکراسی و مردمسالاری دینی است را کمرنگ کند اما این مردمند که همیشه نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کردند، مردم همیشه در تمام عرصه‌ها پای کار بوده و سنگ تمام گذاشتند و این ما مسئولان هستیم که وظیفه سنگین‌تری داریم.(تسنیم)
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
چه حرف عجیبی!
شما مطمئن هستید؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما منتخب عزیز وکارهای شخصی زیادی برای ایرانیان میکردی وبه نیت رای دادن انها کارهایی که بعضا شاید مناسبتی نداشته/از اخرت بترس همانطور که علی بن ابی طالب دنیا وحکومتش رانخواست/اگر پیرو ان امام باشیم نباید قدرت را به هرقیمت و وترفند های انتخاباتی بدست اورد
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر ایشون اصلا اهل معامه نیستن
Iran, Islamic Republic of
مردم از قیافه های تکراری خسته شدند به مردم احترام بگذارید حتی اقلیتی 40000نفری به این شهرستانها احترام بگذاری واز مردم دیگر مناطق دعوت نفرمایید
دنا اورمزد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا عملکرد ضعیف مجلس در دو دهه اخیر نشان داده مجلس جای همین کارهاست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1