تاریخ انتشار
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۱۸۳۲۷
آخرین اخبار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد؛

نتیجه منفی آزمایش ۶ نفر مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / مردم از برگزاری جشن‌های عروسی خودداری کنند / آخرین وضعیت تنها بیمار مبتلا به کرونا در یاسوج

۰
نتیجه منفی آزمایش ۶ نفر مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / مردم از برگزاری جشن‌های عروسی خودداری کنند / آخرین وضعیت تنها بیمار مبتلا به کرونا در یاسوج
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمایش ۶ نفر مشکوک به کرونا در این استان منفی و از قرنظینه خارج شدند.
پرویز یزدان‌پناه عصر امروز ( جمعه 9 اسفند ماه 98) در نشست راه‌های مبارزه با ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آزمایش 6 نفر مشکوک به کرونا در این استان منفی و از قرنظینه خارج شده و پاسخ آزمایش 6 نفر دیگر نیز هنوز ارسال نشده و منتظر اعلام از طرف مرکز هستیم.
 وی عنوان کرد: 388 بیمار دارای تب به مراکز درمانی این استان تاکنون مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 94 مورد بستری شدند که 40 نفر در مراحل اولیه ترخیص شدند و 30 نفر در بیمارستان بستری هستند.
 یزدان‌پناه با اشاره به اینکه تاکنون تنها آزمایش یک نفر مبتلا به کرونا در استان مثبت بوده که حال عمومی وی هم اکنون رضایت‌بخش است، ابراز کرد: این فرد با توجه به فشارهای روحی و روانی به خانواده از دیروز در بیمارستان شهید جلیل بستری شده و فردا اگر آزمایش وی منفی شد بعد از 48 ساعت ترخیص می‌شود.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: موبایل کلینیک‌های دانشگاه علوم پزشکی در ورودی شهرهای بزرگ استان اعم از پلیس راه یاسوج-اصفهان، پلیس راه گچساران و دهدشت مستقر شده‌اند که اتوبوس‌ها را کنترل کرده و در صورت مشاهد هر مورد مشکوکی وی را به بیمارستان ارجاع می‌دهند.
یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه مواد ضدغفونی به اندازه کافی در استان داریم، ادامه داد: این مایع در اختیار شهرداری‌ها و دیگر ادارات قرار می‌دهیم و با همکاری سپاه فتح مراکز عمومی و دیگر مراکز از جمله ادارات ضدعفونی می‌شوند.
 وی از پلمب 107 قلیان‌سرا در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و افزود: در مجموع 838 قیلان از این مرکاز جمع‌آوری شد و 148 قلیان‌سرا نیز به صورت خودجوش واحد صنفی خود را تعطیل کردند و 230 مورد مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر جاها که امکان آلودگی بود گندزدایی انجام شده است.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?310505/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7
یزدان‌پناه یادآور شد: حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تلاش برای راه‌اندازی آزمایشگاه برای انجام آزمایش‌های ویروسی و پیگیری برای تأمین ماسک مورد نیاز به جد در دستور کار بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
 وی دو هفته آینده را پیک «ویروس کرونا» در کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله و مبارزه با این بیماری به صورت عملی و میدانی وارد شوند تا آسیب‌های احتمالی به حداقل برسد.
 یزدان‌پناه از اجرای مراسم و جشن‌های مردمی ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود مردم در این زمینه رعایت کنند و تا اطلاع ثانوی از برگزاری هر گونه مراسم و جشن خوداری کنند.
 
آخرین وضعیت تنها بیمار مبتلا به کرونا در یاسوج
 دکتر سعید جاودان سیرت نیز در این نشست با اشاره به وضعیت تنها بیمار مبتلا به ویروس کرونا در یاسوج، اظهار کرد: این فرد وضعیت خوبی دارد و امروز با او ملاقات داشته‌اند.
 رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج، گفت: خوشبختانه تنها بیمار مبتلا به ویروس کرونا در صحت و سلامت کامل است و تا دو روز آینده مرخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1