تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۴۱۸۲۶۹
با صدور پیامی مطرح شد

پیام تبریک بمناسبت پیروزی مهدی روشنفکر در انتخابات 2 اسفند

۲
۲
پیام تبریک بمناسبت پیروزی مهدی روشنفکر در انتخابات 2 اسفند
کبنا ؛متن ارسالی: اکنون که کارزار تبلیغاتی بهمن و ماقبل آن با سپند انتخابات دوم اسفندی اولین آدینه چهار سال یازدهم خانه ملت؛ مایه روشنی چشم دوستان انقلاب و کوری چشم دشمنان گردید و از هر کوی و برزن بویراحمد پیام وفاداری صاحبان انقلاب به عالم مخابره شد و هر صندوقی در این دیار همانند سنگری؛ پیکار سیاسی شجاع مردان دیارمان را همانند مردان پرچم بدست پد خندق؛ به نمایش گذاشت، بر خود وظیفه دانستم که قدردان حضور مقتدرانه همیشه در رتبه اول مردم استان؛ خاصه "بویراحمد و دنا و مارگون" باعزت از یک طرف و تبریک گوی منتخب این مردم شجاع و آگاه؛ جناب آقای دکتر روشنفکر باشم؛ و خاتمه سخن را مزین به "ختامه مسک" بنمایم.
نظام اسلامی بزرگترین امانت عصر امروزی بشریت و تنها چراغ فروزان راه نجات و یکی مانده به آخر امید مستضعفان عالم می‌باشد که البته افتخار حفظ و نشر آرمانهای آن به برکت مجاهدت‌های بزرگان و شهدا خصوصاً امامین انقلاب به ما سپرده شده است. مناصب صدارتی و حاکمیتی بزرگترین سنگرهای حراست و حفاظت از این امانت بزرگ می‌باشند؛ که فقط از طریق ادای تکلیف مسئولانه و مدیریت حکیمانه و اقدام شجاعانه می‌توان به مقصد و مقصودشان نائل شد. اگر این سه ضلع مذکور که هویت و اصالت و رسالت اصلی و اساسی مناصب هستند نادیده گرفته شوند آنگاه شاهد خسران شخصی و خسارت عمومی در سطح کلان خواهیم شد؛ بدین جهت در متن و بطن کلام شارع مقدس بوضوح سخن از امانتی عظیم و مسئولیتی سترگ به میان آمده که آسمان و زمین با این فراخنای وسعت و نامحدودی عظمت؛ از پذیرش آن شانه خالی کردند تا اینکه قرعه فال به نام انسان به تعبیر قرآن «ظلوما جهولا» زده شد.
اکنون که سرنوشت مدیریت این پروسه عظیم یعنی حفظ و نشر آرمانها نظام در خانه ملت برای مدت چهار سال با انتخاب حداکثری مردم شریف هر سه شهرستان "بویراحمد" دنا" مارگون" در جغرافیای سربلند و سرافرازمان به شما که آشنا به کرسی علمی دانشگاه و دارا به مدال خوش رنگ شهادت اخوی شهیدتان و یادگار دفاع مقدسید' سپرده شده است ضمن آرزوی توفیق از خداوند بزرگ سرافرازی همراه با صدق و خلوص؛ برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی خاصه جنابعالی را طلب می‌نمایم.
---------------------------------------------------
موسی مدبرپور از شهرستان مارگون
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز ترس و لرز داشت بگه شهرستان مارگون اما الان باقدرت میگه .واقعا تأسف داره که اینجور فرق بین نماینده ها میذاره
Iran, Islamic Republic of
درحوزه گچساران وباشت کاندیدها هم تبریک بگن واین پرونده سازی ها را کنار بزارند مردم مخالف پرونده سازان هستند وشما از همین راه ضربه خوردید واگر ادامه دهید درآینده باز ضربه می خورید. باز هنوز ول نمیکنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1