کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید روشنفکر از فرمانداری بویراحمد؛

روشنفکر: با نگاه تنگ نظرانه نمی‌شود به توسعه کمک کرد / از رقبای انتخاباتی انتظار همراهی و همکاری دارم+تصاویر

7 اسفند 1398 ساعت 20:55

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا صبح امروز ( چهارشنبه 7 اسفند ماه 98) از فرمانداری بویراحمد بازدید و از تلاش‌های عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت تقدیر کرد.


منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا صبح امروز ( چهارشنبه 7 اسفند ماه 98) از فرمانداری بویراحمد بازدید و از تلاش‌های عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت تقدیر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات گفت: مردم با حضور با شور و شعور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند.
وی همچنین بصیرت و زمان شناسی مردم بویراحمد و دنا را ستودنی دانست و ادامه داد: فصل رقابت‌ها تمام شده و دیگر باید رفاقت‌ها را آغاز کنیم تا بلکه بتوانیم برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب گامی مفید بر داریم.
روشنفکر خواستار همراهی و همکاری رقبای انتخاباتی برای رفع کمبودها و سرعت بخشیدن به قطار توسعه شد و ادامه داد: خود را نماینده تمام مردم می‌‍‌دانم نه یگ گروه، جریان، منطقه و طایفه.
این عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان کرد: برای تحقق مطالبات و خواسته‌های بحق مردم در حد توان و تا جایی که قانون اجازه داده است، کوتاهی نمی‌کنم.
روشنفکر خاطرنشان کرد: با نگاه تنگ نظرانه نمی‌شود به توسعه کمک کرد و متاسفانه عده‌ای همچنان به مسموم کردن فضا، جو سازی و اتهام زنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ادامه می‌دهند که این بی اخلاقی‌ها آفت نزدیک شدن دل‌ها ، همدلی و همگرایی است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418266-1.jpg
روشنفکر توهین به شخصیت‌های سیاسی و نخبگان در حوزه‌های مختلف را مذموم دانست و ادامه داد: تخریب‌های با برنامه و بدون پشتوانه راه به جایی نمی‌برد و در نهایت از این رفتار و عمل خود پشیمان می‌شوند.
به گزارش کبنا، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با تبریک به مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: موفقیت حضرتعالی در این دوره از انتخابات با پشتوانه بالای رای مردمی بیانگر داشتن لیاقت است.
وی با تاکید بر اینکه مردم همچون دیگر انتخابات گذشته حماسه خلق کردند، افزود: امیدوارم با اتکال به خدواند منان بتوانید برای تحقق مطالبات به حق مردم موثر واقع شوید و در این زمینه آمادگی همکاری داریم.


کد مطلب: 418266

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418266/روشنفکر-نگاه-تنگ-نظرانه-نمی-شود-توسعه-کمک-رقبای-انتخاباتی-انتظار-همراهی-همکاری-دارم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1