تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۱۸۲۶۵

دیدار «روشنفکر» با فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
دیدار «روشنفکر» با فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ( 7 اسفند ماه 98 ) با سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.
روشنفکر با اشاره به مجاهدات سبزپوشان نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در داخل کشور و مرزها با یادی از شهدای نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی در این 4 دهه از عمر انقلاب به خوبی از عهده مسوولیت‌های خود برآمده و دلیل اصلی روحیه ایثار و مجاهدت این مجموعه است که با همه وجود در برابر اشرار و مجرمان قد علم می‌کنند و در عین رأفت اسلامی با اقتدار جلوی هرگونه بی‌نظمی و هرج و مرج را می‌گیرند.
وی بخش زیادی از موفقیت‌های نظام را مدیون و مرهون این روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در نیروی انتظامی دانست و گفت: اگر امنیت در کشور برقرار نبود به دستاوردهای امروزی نمی‌رسیدیم و باید به همین دلیل مدیون نیروی انتظامی و عملکرد آن باشیم.
روشنفکر با قدردانی از سردار فرماندهی انتظامی استان به دلیل ایجاد فضای امن چه پیش از انتخابات و چه در روز انتخابات و روزهای پس از آن گفت: این که استان ما از امن‌ترین استان‌های کشور است به دلیل مدیریت هوشمندانه، مقتدرانه و بصیرتمندانه سردار انصاری و همکاران وی در نیروی انتظانی استان است.
در ادامه سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان با تبریک به منتخب مردم بویراحمد و دنا اظهار کرد: نیروی انتظامی نیرویی ولایتمدار و همیشه در صحنه است که منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و به قانون عمل می‌کند.
انصاری گفت: همکاران ما در سال‌های اخیر دستاوردهای خوبی در نیروی انتظامی استان در زمینه برخورد با مجرمان و ایجاد امنیت داشته و در بسیاری از زمینه‌ها با اقدامات صورت گرفته از جمله در نزاع و سرقت وضعیت استان به مراتب بهتر از گذشته است و در بسیاری از شاخص‌ها در رده استان‌های برتر کشور هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نسیر
Iran, Islamic Republic of
تورا به خدا این مطلب را خودت گفتی اگرخودت گفتی خواهش می کنم باتصویرنشان دهید..
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختمو سالی که نکوست از بهارش معلومه
boyer
Iran, Islamic Republic of
اگر قبول وانبیی یه لشکر خت و دار دسته مجاب نیکه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1