کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار «روشنفکر» با فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

7 اسفند 1398 ساعت 19:11

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات هوشمندانه و مقتدرانه عمل کرد.


 مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ( 7 اسفند ماه 98 ) با سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.
روشنفکر با اشاره به مجاهدات سبزپوشان نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در داخل کشور و مرزها با یادی از شهدای نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی در این 4 دهه از عمر انقلاب به خوبی از عهده مسوولیت‌های خود برآمده و دلیل اصلی روحیه ایثار و مجاهدت این مجموعه است که با همه وجود در برابر اشرار و مجرمان قد علم می‌کنند و در عین رأفت اسلامی با اقتدار جلوی هرگونه بی‌نظمی و هرج و مرج را می‌گیرند.
وی بخش زیادی از موفقیت‌های نظام را مدیون و مرهون این روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در نیروی انتظامی دانست و گفت: اگر امنیت در کشور برقرار نبود به دستاوردهای امروزی نمی‌رسیدیم و باید به همین دلیل مدیون نیروی انتظامی و عملکرد آن باشیم.
روشنفکر با قدردانی از سردار فرماندهی انتظامی استان به دلیل ایجاد فضای امن چه پیش از انتخابات و چه در روز انتخابات و روزهای پس از آن گفت: این که استان ما از امن‌ترین استان‌های کشور است به دلیل مدیریت هوشمندانه، مقتدرانه و بصیرتمندانه سردار انصاری و همکاران وی در نیروی انتظانی استان است.
در ادامه سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان با تبریک به منتخب مردم بویراحمد و دنا اظهار کرد: نیروی انتظامی نیرویی ولایتمدار و همیشه در صحنه است که منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و به قانون عمل می‌کند.
انصاری گفت: همکاران ما در سال‌های اخیر دستاوردهای خوبی در نیروی انتظامی استان در زمینه برخورد با مجرمان و ایجاد امنیت داشته و در بسیاری از زمینه‌ها با اقدامات صورت گرفته از جمله در نزاع و سرقت وضعیت استان به مراتب بهتر از گذشته است و در بسیاری از شاخص‌ها در رده استان‌های برتر کشور هستیم.


کد مطلب: 418265

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418265/دیدار-روشنفکر-فرمانده-نیروی-انتظامی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1