کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپورتاژ آگهی؛

تور دبی نوروز 99، بهترین انتخاب برای لاکچری پسندها!

7 اسفند 1398 ساعت 12:54

بهترین مقصد سفر به سلیقه و علاقه های شما بستگی دارد اما برای کسانی که محیط های لوکس و لاکچری را می پسندند، تور دبی نوروز 99 بهترین انتخاب است.


با توجه به نزدیک شدن نوروز، بسیاری افراد و خانواده ها از حالا به فکر برنامه ریزی تعطیلات خود هستند. معمولا سفر اولین گزینه ای است که به ذهن همه می رسد اما مقاصد متفاوت هستند. بعضی ها سفرهای داخلی و دیدار دوستان و آشنایان را ترجیح می دهند و بعضی دیگر، می خواهند یک سفر خارجی را امتحان کنند. بهترین مقصد سفر به سلیقه و علاقه های شما بستگی دارد اما برای کسانی که محیط های لوکس و لاکچری را می پسندند، تور دبی نوروز 99 بهترین انتخاب است. دبی از مدت های پیش به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد سفر ما ایرانی ها مطرح بوده است و آژانس های مسافرتی متعددی، مثل سلام پرواز، پکیج های ویژه ای شامل بهترین هتل ها و پرواز ها برای این مقصد طراحی می کرده اند. این شهر هنوز هم خاصیت پر زرق و برق خود را حفظ کرده است و هر روز به جاذبه های آن اضافه می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با جذابیت های لوکس دبی بیشتر آشنا کنیم.


تفریحات لوکس و لاکچری دبی
دبی شهر «ترین» ها است. بلندترین آسمان خراش ها، بهترین هتل ها، عجیب ترین جاذبه ها و ... . سیاستمداران این شهر در یک رقابت همیشگی با خودشان به سر می برند! هر روز می خواهند یک ویژگی عجیب و غریب دیگر به دبی اضافه کنند که در هیچ جای دنیا نظیرش پیدا نمی شود. با وجود لوکس و مدرن بودن این شهر، پیدا کردن تور دبی ارزان کار سختی نیست. کافی است پکیج های آژانس های هواپیمایی را بررسی کنید. با انتخاب هتل های میان رده و پرواز ایر لاین های داخلی، می توانید قیمت تور را تا حدود زیادی پایین بیاورید. اما در مورد تفریحات و استفاده از جاذبه های این شهر، قضیه متفاوت است! برای استفاده از این جاذبه ها، باید بودجه بالایی در نظر بگیرید. در ادامه فهرستی از لاکچری ترین تفریحات دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.


کشتی کروز دبی
یکی از جذاب ترین کارهایی که می توان در دبی انچجام داد، گشت زدن روی دریا با کشتی کروز است. یک کشتی بسیار لوکس که معمولا در اطراف دبی مارینا و پالم می گردد. به ویژه در زمان جشن ها سفر با این کشتی و تماشای آتش بازی ها بسیار جذاب است. شام روی عرشه کشتی به صورت بوفه سرو می شود و اجرای زنده موسیقی نیز این لذت را تکمیل خواهد کرد. امکانات ماهی گیری هم برای علاقه مندان وجود دارد. مدت زمان برگزاری این تور معمولا سه ساعت است.
باشگاه گلف امارات
اساسا گلف یک ورزش لوکس محسوب می شود به ویژه در باشگاه امارات! باشگاه امارات اولین زمین بازی چمن گلف در خاورمیانه است و یکی از مجلل ترین مجموعه های ورزشی دبی محسوب می شود. از امکانات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:


ماشین سواری روی آب
یکی از تفریحات لاکچری و البته پر هزینه دبی، ماشین سواری روی آب است. برای این کار از ماشین های amphibious  یا جت اسکی های مخصوص استفاده می شود. تجربه ای عجیب از رانندگی که به جای آسفالت، این بار روی آب انجام می شود.
شنا با دلفین ها
در بسیاری از شهرهای دنیا، دلفیناریوم وجود دارد. در همین کیش خودمان هم یک نمونه از آن را داریم که برنامه های بامزه ای در آن اجرا می شود اما هیچ کجا به شما اجازه نمی دهند با دلفین ها شنا کنید! در آتلانتیس پالم دبی می توانید با دلفین ها و شیرهای دریایی شنا کنید و از نزدیک با این موجودات دوست داشتنی ارتباط برقرار کنید. این مجموعه کاملا برای حضور بچه ها و خانواده ها مناسب است و برنامه های متنوع و جذابی در آن برگزار می شود.
اسکای دایوینگ
اگر به هیجان و آدرنالین علاقه داشته باشید، اسکای دایوینگ یک گزینه عالی خواهد بود. البته برای این کار باید شرایط جسمی مناسبی داشته باشید و از قبل در کلوب های مربوطه، کمی آموزش ببینید. پس از طی این مراحل، به همراه یک مربی پرواز را تجربه خواهید کرد و منظره پالم جمیرا و مارینا را از فراز آسمان می بینید.
 
رستوران برج العرب
رستوران های متنوعی با کیفیت های عالی در دبی وجود دارند اما بدون شک رستوران بام برج العرب بهترین آن ها است. جایی در کنار باند فرود برج، که در آن می توانید بهترین غذاهای بین المللی را با چشم انداز 360 درجه دبی میل کنید.
سافاری دبی
امکانات سافاری هم در بسیاری از شهرهای دنیا پیدا می شود اما در مورد دبی همیشه یک عنصر متفاوت وجود دارد. از منظره شن های طلایی و بالا و پایین رفتن با ماشین های پر قدرت دو دیفرانسیل که بگذریم، در این تور می توانید شب های عربی را تجربه کنید و خود را در حال و هوایی شبیه داستان های هزار و یک شب قرار دهید. چادر صحرایی مجلل، موسیقی زنده، رقص، غذاهای محلی، ستاره باران کویر و ... .
بخش کوچکی از تفریحات لوکس دبی را با هم بررسی کردیم. با سفر به این شهر گزینه های بیشتری در اختیارتان خواهد بود. توصیه می کنیم قبل از سفر، جاذبه های مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از تعطیلات خود ببرید.
 


کد مطلب: 418252

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418252/تور-دبی-نوروز-99-بهترین-انتخاب-لاکچری-پسندها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1