کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

10 اسفند، آخرین مهلت شرکت در جشنواره استانی «قرآن و عترت»

7 اسفند 1398 ساعت 10:08

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری هفته «قرآن و عترت» با موضوع های قرآن، اهل بیت(ع)، مسجد، نماز، مهدویت و انتظار، غدیر، عاشورا و انقلاب اسلامی در گچساران ۱۰ اسفند ماه جاری است.


امیرحسین نوروزی گفت: جشنواره استانی «قرآن و عترت» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به موضوع های این جشنواره اشاره و اظهار داشت: قرآن، اهل بیت(ع)، مسجد، نماز، مهدویت و انتظار، غدیر، عاشورا و انقلاب اسلامی از جمله موضوع ها هستند.
وی با بیان اینکه آثار باید در قالب شعر(کلاسیک_سپید)، داستان کوتاه، سرود و تواشیح باشند، اضافه کرد: آثار شعر و داستان باید به ایمیل ershadgachsaran@gmail.com و یا با تلفن همراه ۰۹۱۷۸۵۶۵۰۵۶ در شبکه های اجتماعی و آثار سرود و تواشیح در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
نوروزی تاریخ اختتامیه این جشنواره را نیمه دوم اسفند ماه جاری دانست و یادآور شد: آخرین مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری هفته «قرآن و عترت» ۱۰ اسفندماه جاری است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران واقع در مجتمع ادارات است.
 


کد مطلب: 418242

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418242/10-اسفند-آخرین-مهلت-شرکت-جشنواره-استانی-قرآن-عترت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1