کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

انتصاب یک زن به عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا

6 اسفند 1398 ساعت 22:22

دومین معاون فرماندار زن در استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهرستان دنا منصوب شد.


دومین معاون فرماندار زن در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، امروز (سه شنبه 6 اسفند ماه 98 ) با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد «زیور روستا» کارشناس واحد امور اداری و مدیر حراست فرمانداری شهرستان دنا به عنوان معاون این فرمانداری منصوب شد.
زیور روستا معاون فرمانداری دنا گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به شما مردم عزیز را در پست فرمانداری شهرستان دنا نصیب این بنده حقیر کرد تا با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب خدمتگذاری صادق برای مردم باشیم.
وی عنوان کرد: همه می‌دانید انتخابات با همه فراز و نشیب‌ها، پستی و بلندی‌ها و تلخی و شیرینی‌هایی که داشت به پایان رسید و در این جا بر خود فرض می دانم که از حضور پرشور همه مردم در این انتخابات تشکر و قدردانی کرده و به منتخب مردم دکتر روشنفکر که از بطن همین مردم است تبریک بگویم.
روستا گفت: تشکر ویژه ای داشته باشم از استاندار و معاونین که با تلاش شبانه روزی برای اصل بی طرفی و فراهم نمودن زمینه حضور مردم در انتخابات و افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه برای سعادت و پیشرفت استان و با هدف صیانت از آراء و رعایت اصل حق الناس تلاش کردند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شروع کار خود در استانداری، بر مشارکت دادن بیشتر زنان در دولت، و انتصاب زنان به عنوان معاون فرماندار تاکید کرده بود.


کد مطلب: 418235

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418235/انتصاب-یک-زن-عنوان-معاون-فرماندار-شهرستان-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1