تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۱۸۲۳۵
کبنا خبر می دهد؛

انتصاب یک زن به عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا

۵
۰
انتصاب یک زن به عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا
کبنا ؛
دومین معاون فرماندار زن در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، امروز (سه شنبه 6 اسفند ماه 98 ) با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد «زیور روستا» کارشناس واحد امور اداری و مدیر حراست فرمانداری شهرستان دنا به عنوان معاون این فرمانداری منصوب شد.
زیور روستا معاون فرمانداری دنا گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به شما مردم عزیز را در پست فرمانداری شهرستان دنا نصیب این بنده حقیر کرد تا با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب خدمتگذاری صادق برای مردم باشیم.
وی عنوان کرد: همه می‌دانید انتخابات با همه فراز و نشیب‌ها، پستی و بلندی‌ها و تلخی و شیرینی‌هایی که داشت به پایان رسید و در این جا بر خود فرض می دانم که از حضور پرشور همه مردم در این انتخابات تشکر و قدردانی کرده و به منتخب مردم دکتر روشنفکر که از بطن همین مردم است تبریک بگویم.
روستا گفت: تشکر ویژه ای داشته باشم از استاندار و معاونین که با تلاش شبانه روزی برای اصل بی طرفی و فراهم نمودن زمینه حضور مردم در انتخابات و افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه برای سعادت و پیشرفت استان و با هدف صیانت از آراء و رعایت اصل حق الناس تلاش کردند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شروع کار خود در استانداری، بر مشارکت دادن بیشتر زنان در دولت، و انتصاب زنان به عنوان معاون فرماندار تاکید کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کارشناس اداری چه تخصصی دارد برای فرمانداری ؟
اگرچه لیاقت و تخصص کاری را داشتندبرای زن و مرد هیچ فرقی ندارد ولی انتصاب های اینگونه فقط برای شعار استفاده از خانم هااست و گزارش کار دادن که بله ما به زنان پست دادیم .
عملکردها که در آینده روشن شود تاثیر منفی بیشتری می گذارد و زنان به ناکارامدی متهم می شوند .اصل پذیرفته شده ای در دنیا وجود دارد که به تطبیق شاغل با شغل معروف است . ویژگی های شاغل باید متناسب با شغل باشد . اینکه صرفا از یک جنسیت خاص در یک پست دهن پر کن استفاده کنیم دردی را دوا نمی کند .
Iran, Islamic Republic of
والا اینگار نماینده مجلس شده .تبلیغ داره
ل
Iran, Islamic Republic of
زنان در مدیریت ضعیف هستند
شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
زن درکشور ما و مخصوصا در استان ما اون قد چه خونه پدری و چه خونه شوهر که اگر بخواهد قوی هم عمل کند اعتماد بنفس نداشته اش نمی گذارد ،کاش وای کاش مَردها همانقدر زنها برایشان محترم وعزیزبود که مادرشان برایشان هست این حرفهاکُلی بودن وبه شخص خاصی مربوط نمی باشد. زن ضعیف نیست ضعیفش میکنند نگاههای سنگین ناعادلانه وگرنه فاطمه زهرا(س)همسر نمونه دختر و نمونه و مادر نمونه ای بودند وخیلی نزدیکتر بی مریم بختیاری که سردار زمان خودش بود.پس به احترام مادرانمان ببندیم زبان بی احترامی بر زنان محترم سرزمینمان را🙏
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که در خواب بوده وهستند وخواهند بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1