کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

بازداشت ۲۰ نفر استفاده کننده از سلاح طی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

6 اسفند 1398 ساعت 16:59

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: قریب به ۲۰ نفر از استفاده کنندگان سلاح طی انتخابات ۹۸ در سطح استان بازداشت شدند که تا پایان انتخابات در بازداشت به سر بردند.


سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه، 6 اسفند ماه 98 در نشست خبری با خبرنگاران افزود: از زحمات و تلاش مجموعه نظارتی، دولت و وزارت کشور، نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات دوم اسفند تشکر می کنم. همچنین از رسانه‌ها در ایام انتخابات تقدیر و تشکر می کنم.
وی اظهارکرد: با وجود مشارکت و شور و هیجان انتخابات در استان امن‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را در طول ۴۱ سال گذشته برگزار شد.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هیچ گونه اعتراض سازماندهی شده نسبت به انتخابات در استان نداشته ایم که این امر حاصل تلاش دستگاه‌های و نهادهای مختلفی بود. همچنین دستگاه قضایی از روز اول بر حوزه اجرای نظارت داشت و سعی کردیم در هیئت نظارت اجرایی از همه سلایق و گرایش‌ها حضور پیدا کنند.
ملک حسینی در خصوص استفاده از سلاح در انتخابات ۹۸ تصریح کرد: با برخوردهای سخت و شدید که داشته ایم قریب به ۲۰ نفر در سطح استان بازداشت کردیم که تا پایان انتخابات در بازداشت به سر بردند و چند نفر که استفاده از سلاح جنگی و غیرمجاز داشتند هم اکنون در بازداشت هستند.
وی ادامه داد: پرونده های قضایی برای تخلفات انتخاباتی در سطح استان با سرعت و دقت بالا تشکیل شده است و کیفرخواست بسیاری از این پرونده‌ها صادر شده و به دادگاه جهت صدور حکم قانونی ارسال شدند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به گلایه مردم از نبود اقلام پیشگیری از کروناویروس از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده عنوان کرد: طی نشستی با پلیس، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی برای هم افزایی و هماهنگی جهت نظارت و کنترل بر بازار این مساله بررسی و پیگیری خواهد شد.
ملک حسینی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی توجه داشته باشند که داروخانه‌ها و واحدهای صنفی کالا پزشکی‌های استان در صورت تخلف احتکار و گرانفروشی در رسیدگی تسریع شود.
وی بیان کرد: تاکنون ۲ واحد صنفی کالا پزشکی استان که اقدام به گرانفروشی کرده بودند، پلمب شدند.


کد مطلب: 418227

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418227/بازداشت-۲۰-نفر-استفاده-کننده-سلاح-طی-انتخابات-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1