تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۱۸۲۱۲
با ارسال پیامی

پیام تشکر و قدردانی خانواده« روئین تن » از مردم و مسئولان(+متن پیام)

۰
پیام تشکر و قدردانی خانواده« روئین تن » از مردم و مسئولان(+متن پیام)
کبنا ؛
فعال سیاسی نام آشنا و نیکوکار نامدار کهگیلویه بویراحمدی با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم  و مسئولان به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری و مراسم سومین و هفتمین و یادبود جوان ناکام زنده یاد " مهندس میعاد روئین تن "  تشکر و قدردانی کردند.
به گزارش کبنا نیوز، متن  پیام مهندس « امیر هوشنگ روئین تن » به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
وسعت اندوه مان در غم از دست دادن فرزند دلبندمان فراتر از تحمل بود اما لطف بزرگوارانی که ما در این امتحان الهی و غم عظیم یاری کردند و خودرا شریک دانستند به ما توان به دوش کشیدن آن را داد.
تردیدی نیست که  زبان خانواده ما از بیان تشکر و قدرشناسی محبت دوستانی که در این مدت مارا مورد لطف خود قرار دادند و تسلی خاطر ما را در این مصیبت جانگداز شده اند ناتوان است اما بر حسب وظیفه لازم می دانیم از همه مردم عزیز و شریف که با دریایی از لطف و محبت در کنارمان بودند تشکر و قدردانی نماییم.
هرچند زبان و قلم قادر به سپاسگزاری نمی باشد علی ایحال از این مجال اندک استفاده می کنیم و با توجه به اینکه اسم بردن از تک تک اشخاص و بزرگانی که بر ما منت نهادند و ابراز همدردی نمودند مقدور نیست لذا مراتب تقدیر و تشکر خود را بطور کلی از حضور گرم دلسوزانه و بی نظیر شما سروان عزیز در مراسم تشییع و تدفین و ترحیم و یادبود جوان ناکام « زنده یاد مهندس میعاد روئین تن» از اقشار مختلف مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، استان های همجوار، عزیزان و بزرگواران از سرتاسر کشور و همچنین از خارج از کشور که نشان دهنده بزرگی و عزت شما بوده ابراز داشته و صمیمانه سپاسگزارم.
در پایان دست دعا به امید استجابت به درگاه ذات اقدس الهی بلند می کنیم و سلامتی همگان و توفیق جبران محبت ها و حضور در شادی هایتان را آرزومندیم.

از طرف خانواده داغدار
امیرهوشنگ روئین تن
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1