تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۱۸۲۱۱
کبنا خبر می‌دهد

در دیدار روشنفکر با استاندار: نقش بی‌بدیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخابات سالم و کم هزینه

۳
۱
در دیدار روشنفکر با استاندار: نقش بی‌بدیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخابات سالم و کم هزینه
کبنا ؛منتخب مردم بویراحمد و دنا در انتخابات یازدهم مجلس، گفت: «باید این دستاورد بزرگ را پاس بداریم و در کنار مسوولان استان و همراه با مردم جهت توسعه و آبادانی شهر و دیارمان تلاش مضاعف کنیم چرا که هر چند کارهای بزرگی به برکت انقلاب در استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا انجام شده لیکن باید با کار جهادی به دنبال رفاه حداکثری مردم در همه عرصه‌ها باشیم.»
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم امروز ( دوشنبه 5 اسفند ماه 98) در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه مردم استان با حضور 70 درصدی خود در انتخابات بار دیگر اصل وفاداری به نظام و انقلاب و آرمان‌‌های انقلاب و شهدا را نشان دادند اظهار کرد: بیش از هر چیز این حضور مایه فخر و مباهات است و باید قدردان چنین مردمی باشیم.
 منتخب مردم بویراحمد و دنا ادامه داد: مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در همه میادین از مبارزات قبل از انقلاب گرفته تا دفاع مقدس و در همه مراحل از جمله در تنگناها و مشکلات برای حفظ و استمرار این شجره طیبه حضور حماسی و بصیرتمندانه داشته‌اند.
 وی با قدردانی از همه مردم و مسوولان از جمله استاندار و معاون سیاسی و سایر دست اندرکاران انتخابات تصریح کرد: این دوره از انتخابات با درایت استاندار و مدیریت خوب ایشان یکی از بهترین دوره‌ها بودکه با کمترین هزینه انتخابات را پشت سر گذاشتیم.
 روشنفکر افزود: باید این دستاورد بزرگ را پاس بداریم و در کنار مسوولان استان و همراه با مردم جهت توسعه و آبادانی شهر و دیارمان تلاش مضاعف کنیم چرا که هر چند کارهای بزرگی به برکت انقلاب در استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا انجام شده لیکن باید با کار جهادی به دنبال رفاه حداکثری مردم در همه عرصه‌ها باشیم.
 وی گفت: دست همکاری و یاری به همه مردم چه آن‌هایی که به ما رأی دادند و چه آن‌هایی که دیگران را مد نظر داشتند و مسوولان و به ویژه استاندار جهادی و مردمی می‌دهم و برای رفع مشکلات این حوزه انتخابیه از همه توان، وقت و انرژی خود نهایت استفاده را خواهم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای. که با معاونش مشخص بود طرفدار کین اقای استاندار شما به زودی زود
Iran, Islamic Republic of
برنده واقعی انتخابات استاندار محترم و توانمندو معاون سیاسی امنیتی ایشان بودند که واقعا از اراء محافظت کردند دوره قبلی اگر مثل امسال بود قطعا هدایتخواه نماینده بود
مردم
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مجلس تاریخ ایران مجلس یازدهم هست.....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1