تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۱۸۱۹۹
بسیج دانشجویی در اطلاعیه‌ای خطاب به منتخبین مردم کهگیلویه و بویراحمد؛

دست در دست هم فریادرس مردم باشید

۰
دست در دست هم فریادرس مردم باشید
کبنا ؛
«بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد» با تبریک به منتخبان مردم نکاتی را به 3 منتخب استان یادآور شد.
به گزارش کبنا، بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و وبیراحمد در پیام تبریکی به منتخبان استان کهگیلویه و بویراحمد آورده است: به رغم هجمه های شبانه روزی دشمنان ملت، برخی بهانه‌ها و با وجود تمامی ضعف‌ها و انتقادات وارده به دستگاه‌های دولتی و فشارهای اقتصادی ناشی از برخی عملکردها بر طبقات مختلف مردم، بار دیگر دفتر انقلاب ورق خورد و حضور ارزشمند و حداکثری  مردم استان را که  پاسخی به تمامی بدخواهان و تنگ نظران نسبت به آینده پرفروغ ایران اسلامی بود با افتخار ثبت‌ نمود با تبریک تحقق این حضور محضر رهبر معظم انقلاب و همه هموطنان عزیز. لازم می دانیم  از تمامی نهادهای اجرایی و نظارتی که قبل از ثبت نام نامزدها تا به امروز در برگزاری انتخابات تلاش کرده‌اند، خصوصا از شورای محترم نگهبان، شورای تامین استان، فرماندهان نظامی و امنیتی  و بسبج مردمی که با تدبیر و کنترل و تصمیمات به موقع زمینه آرامش و امنیت و صیانت از شعب و رای مردم را فراهم کردند، سپاس گزاری کرده و از خداوند متعال توفیق به پایان رساندن موفق این ماموریت خطیر را خواستاریم.  
 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی جوانان غیور خاصه قشر دانشجو و دانشگاهی  استان و همه کاندیدا های حاضر در این رقابت پرشور و شعور، که  نقش مهمی در افزایش مشارکت عمومی در استان داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کند، مسلما این حضور همیشگی  در عرصه مردم سالاری دینی فارغ از نتیجه انتخابات، بیش از هر چیز دیگری ارزشمند و مهم تر خواهد بود.
بسیج دانشجویی ضمن تبریک به منتخبان قانونی ملت ایران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام می‌دارد طبق رویه همیشگی خود تمام توان اجرایی، نخبگانی و مشورتی خود را در اختیار منتخبان مردم قرار خواهد داد و در راه پیشرفت کشور و استان  از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
صد البته که این وظیفه مهم حمایت و همکاری با منتخبان مردم ،همواره با رصد عملکرد ها ونقد به موقع و منصفانه همراه بوده و در این شرایط زمانی، مجلسی قوی، مقاوم و اراده‌مند در تراز انقلاب اسلامی، مطالبه اولیه و جدی ماست.
از هر سه بزرگوار آقایان موحد، تاجگردون و روشنفکر  به جد می خواهیم تا برای پیشرفت همه جانبه استان یک وحدت رویه و حداکثری را در دستور کار قرار دهند و برای خیل عظیم جوانان مستعد و ظرفیت های معطل مانده مشترکا دست به اقدامات جدی بزنند.
انتظار می رود هر سه نماینده در جهت برآورده ساختن شعارها و وعده هایشان تمامی تلاششان را به کار گرفته تا شکاف اعتماد بین مسئولان و مردم بیش از این عمیق نشده و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوعات معیشت، اشتغال، دشمن شناسی وحفظ مرزبندی با دشمن، حفظ استقلال و احقاق حقوق نه تنها مردم شهرستان های منتخب خویش بلکه با افق دید بسیار وسیع تر و همه جانبه تر مسائلی ملی و حتی درسطح وسیع تر  را موشکافانه ودلسوزانه بررسی کنند و هیچ گونه مسامحه و ملاحظه در این خصوص  نداشته باشند.
در پایان عنایت به برخی بی اخلاقی ها در فضای رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و بعضاً فضای حقیقی که متاثر از همان فضای نامناسب مجازی است انتظار آحاد مردم این است که  با هوشیاری و دقت مسئولین اجرایی و نظارتی، از این حماسه پرشور حفاظت دقیق صورت گرفته و اجازه تلخ کردن اصل حضور مردم را ندهند و با حواشی مجازی و اقدامات خلاف قانون برخوردی جدی نمایند.
انتظار می‌رود منتخبان استان کهگیلویه و بویراحمد بتوانند صدای رسای مردمی باشند که در بدترین شرایط اقتصادی و بی کفایتی مسئولان به آنان چشم دوخته و انگشتان خود را بر اعتماد به آنان رنگین کردند.
------------------------------------------------
شورای تبیین‌ مواضع بسیج دانشجویی
دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1