تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۴۱۸۱۸۲
با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت

هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد به انتشار کلیپ جرثقیلِ «سرنجل کل»

۰
هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد به انتشار کلیپ جرثقیلِ «سرنجل کل»
کبنا ؛پلیس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به انتشار کنندگان کلیپ‌های توهین آمیز هشدار جدی داد و گفت: با انتشار کنندگان کلیپ حاشیه ساز جشن سرنجل کل برخورد قانونی و جدی خواهد شد.
به گزارش کبنا، در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:
 دوم اسفند ۹۸، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق‌های اخذ رأی، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت، به یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل و به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند.
حال نیروی انتظامی؛ از مردم شریف و نجیب و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با خلق این حماسه بزرگ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند، خادمین خود در مجموعه انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی را در برقراری آرامش و امنیت و خلق این حماسه بزرگ، همراهی نمودند؛ تقدیر و تشکر می‌نماید.
لازم به ذکر است؛ در تاریخ سوم اسفند، در جشن خود جوش و مردمی کاندیدای منتخب شهرستانهای بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل شهرستان بویراحمد، افراد سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده و تصویر برداری و رفتار غیر اخلاقی؛ باعث تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی گردیدند که با انجام این عمل قبیح، قصد دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای داشتند.
این حرکت از منظر اخلاقی، عرفی، قانونی و …؛ محکوم و از لحظه انتشار این کلیپ، پلیس استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع ورود که نتیجه و اقدام پلیس متعاقباً به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.
تاکید می‌گردد؛ چنانچه کسانی قصد داشته باشند از این فضا سوء استفاده و یا ادامه انتشار تصاویر و کلیپ‌های مشابه را داشته باشند، این اقدام آنها یقیناً از چشمان بیدار پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه محترم و مقتدر قضایی، مجازات سختی را برای انتشار دهندگان چنین کلیپ‌هایی رقم خواهد زد.
در پایان توصیه مؤکد می‌گردد:‌ انتشار چنین کلیپ‌هایی، موجب تشویش اذهان عمومی خواهد بود و کاری غیر انسانی است و مشکلات مضاعف روانی و ناامنی اجتماعی را در پی دارد.
 شهروندان محترم از انتشار و بازنشر هرگونه کلیپ و خبر نادرست و غلط، در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1