کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت

هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد به انتشار کلیپ جرثقیلِ «سرنجل کل»

4 اسفند 1398 ساعت 21:51

این حرکت از منظر اخلاقی، عرفی، قانونی و …؛ محکوم و از لحظه انتشار این کلیپ، پلیس استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع ورود که نتیجه و اقدام پلیس متعاقباً به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.


پلیس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به انتشار کنندگان کلیپ‌های توهین آمیز هشدار جدی داد و گفت: با انتشار کنندگان کلیپ حاشیه ساز جشن سرنجل کل برخورد قانونی و جدی خواهد شد.
به گزارش کبنا، در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:
 دوم اسفند ۹۸، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق‌های اخذ رأی، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت، به یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل و به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند.
حال نیروی انتظامی؛ از مردم شریف و نجیب و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با خلق این حماسه بزرگ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند، خادمین خود در مجموعه انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی را در برقراری آرامش و امنیت و خلق این حماسه بزرگ، همراهی نمودند؛ تقدیر و تشکر می‌نماید.
لازم به ذکر است؛ در تاریخ سوم اسفند، در جشن خود جوش و مردمی کاندیدای منتخب شهرستانهای بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل شهرستان بویراحمد، افراد سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده و تصویر برداری و رفتار غیر اخلاقی؛ باعث تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی گردیدند که با انجام این عمل قبیح، قصد دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای داشتند.
این حرکت از منظر اخلاقی، عرفی، قانونی و …؛ محکوم و از لحظه انتشار این کلیپ، پلیس استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع ورود که نتیجه و اقدام پلیس متعاقباً به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.
تاکید می‌گردد؛ چنانچه کسانی قصد داشته باشند از این فضا سوء استفاده و یا ادامه انتشار تصاویر و کلیپ‌های مشابه را داشته باشند، این اقدام آنها یقیناً از چشمان بیدار پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه محترم و مقتدر قضایی، مجازات سختی را برای انتشار دهندگان چنین کلیپ‌هایی رقم خواهد زد.
در پایان توصیه مؤکد می‌گردد:‌ انتشار چنین کلیپ‌هایی، موجب تشویش اذهان عمومی خواهد بود و کاری غیر انسانی است و مشکلات مضاعف روانی و ناامنی اجتماعی را در پی دارد.
 شهروندان محترم از انتشار و بازنشر هرگونه کلیپ و خبر نادرست و غلط، در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند.


کد مطلب: 418182

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418182/هشدار-جدی-پلیس-کهگیلویه-بویراحمد-انتشار-کلیپ-جرثقیل-سرنجل-کل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1