تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۱۸۱۶۸
کبنا خبر می دهد:

پیام تاجگردون خطاب به مردم؛ گره زدن دوستی و تعامل با رقبای دیروز/ تبدیل رقابت به رفاقت

۶
۱
پیام تاجگردون خطاب به مردم؛ گره زدن دوستی و تعامل با رقبای دیروز/ تبدیل رقابت به رفاقت
کبنا ؛«غلامرضا تاجگردون» نماینده مردم گچساران و باشت با نوشتن پیامی خطاب به مردم از حضور حماسی آنان در انتخابات تقدیر و نکاتی را ذکر کرد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
بنام آنکه جان را فکرت آموخت…
سپاس و ستایش خدایی را که به ما نعمت بصیرت، آگاهی، درک زمان و دیگر نعمات خویش را عطا کرد و انتخاب را برای تمیز دادن راه صحیح زندگی و تعالی انسانی به ما ارزانی داشت.
درود و سلام بر بهترین و عزیزترین انسان عالم خلقت پیامبر اعظم (ص) و خاندان گرامی‌شان که همواره سرمشق و هادی ما بوده‌اند.
درود و سلام به روح بلند امام راحل عظیم الشان و شهیدان گران‌قدر بخصوص علمدار مقاومت و ذوالفقار سیدعلی، حاج قاسم عزیز که ما را بر بام عزت جهان نشانده‌اند و درود و سلام به رهبر فرزانه عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی).
درود بر مردم شریف استان و بخصوص مردم عزیز گچساران و باشت که مودت و همدلی و شور انقلابی خود را با معرفت و بصیرت درهم آمیختند و حماسه بی‌بدیل دیگری را در تاریخ سراسر افتخار خود ثبت و ضبط کردند و بدانید دنیا باری دیگر نظاره‌گر حماسه‌ای بود که شما خالق آن بودید و موجب تأثر دشمنان و شادی دوستانتان شد.
آفرین بر شما، درود بر عزم آهنین و اراده‌ای که امروز فهم و درک و زمان‌شناسی را با بصیرت خود به حماسه بزرگ انتخابات گره زد و دوم اسفند را در تقویم ایران اسلامی جاودانه کرد و صدالبته زبان و قلم از توصیف این حرکت عظیم و انقلابی عاجز است و من به‌عنوان فرزند و برادر کوچک شما پاداش عظیم این حماسه بزرگ را از خداوند برای شما طلب می‌نمایم.
عزیزان، بزرگواران و ولی‌نعمتان انقلاب؛ امروز شما باری دیگر با بصیرت و آگاهی و اعتماد به فرزند و برادر کوچکتان ادامه مأموریت خدمتگزاری در خانه ملت را به این‌جانب محول نمودید تا در ادامه رسالت خطیر خود، خادم و وکیل شما در مجلس شورای اسلامی باشم.
غلامرضا تاج گردون که عشق به نوکری و خدمتگزاری شما را تکلیف الهی و انقلابی خود می‌داند، در ادامه این مسیر پرمسئولیت با مدد از عنایت خداوندی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) همه همت خویش را برای سازندگی و توسعه به کار خواهد بست و همه توفیقات گذشته، حال و آینده را مدیون همت بلندتان می‌داند.
اعتقاد دارم همه سلایق مختلف در حماسه دوم اسفند سهیم‌اند و دوستان و رقبای انتخاباتی پس از پایان انتخابات به همراه همراهان خود رقابت را به رفاقت تبدیل و دست رد به سینه دشمنان و معاندان خواهند زد.
ملت شریف و عزیز بدانند که دشمن در شرایط مختلف در لباس دوست و با اسلحه نیرنگ ظاهر و عزت ما را نشانه خواهند گرفت لذا این فرصت را از دشمنان بگیرید.
ضمن سپاس و تشکر از خلق این حماسه بزرگ، انتظار می‌رود با بزرگواری و محبت پیروزی حماسه حضور را بر پیروزی نامزد خود مقدم دانسته و با حفظ روح بلند ولایتمداری وحدت و همدلی خود را با هیچ متاع دیگری معامله نکنید. خوشحالی و شادمانی را با معرفت بروز و از هر حرکتی که خدای ناکرده موجب سودجویی فرصت‌طلبان شود، بپرهیزید.
من به‌عنوان خدمتگزار کوچک شما، از حضورتان درخواست دارم تا دوستی و تعامل را با رقبای دیروز خود گره‌زده و از هرگونه سخن و پیام و مواردی که موجب بی‌حرمتی به مردمی که خودم را متعلق به آنان میدانم، بپرهیزید.
باری دیگر ضمن سپاس و تشکر از حماسه بزرگتان و خدا قوت به مجریان برگزاری انتخابات که همه همت خود را برای صلابت و سلامت انتخابات به کار بستند بخصوص استاندار محترم و فرمانداران سخت‌کوش و اعضای محترم هیئت اجرایی و نظارت، شورای تأمین استان و شهرستان توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.
-----------------------------------------------
فرزند، برادر و خدمتگزار شما
غلامرضا تاج گردون

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
ادعا با اقدامات شما واقعیت ندارد /
سرمست
Iran, Islamic Republic of
آیا با این همه در روز انتخابات اگر به وجدانت رجوع کنی شب راحت می خوابی و خود را نماینده واقعی می دانی
نعمت الله
Iran, Islamic Republic of
آیا در گچساران و باشت ا/
سیف الله
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر آیا همه جا/ وارد انتخاب می شدند یا فقط گچساران
بازی
Iran, Islamic Republic of
تعارف بسه
رضا
Iran, Islamic Republic of
منفی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1