تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۱۸۱۵۲
کبنا گزارش می‌دهد

اطلاعیه مهم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد درخصوص کلیپ حاشیه ساز علیه «نماینده بویراحمد»

۲
۱
اطلاعیه مهم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد درخصوص کلیپ حاشیه ساز علیه «نماینده بویراحمد»
کبنا ؛ در پی انتشار کلیپ تصویری که حاوی اقدام بسیار زشت عده‌ای در یوم جاری در منطقه سرنجل کل یاسوج که حاوی توهین عملی به احد از کاندیداهای محترم انتخابات و نماینده فعلی مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی می‌باشد و سبب تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم عمومی گردیده است، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: که این چنین اقداماتی بسیار زشت و زننده بوده و دستگاه قضایی استان به اشد وجه با عامل و عوامل آن برخورد خواهد نمود.
حسنی افزود: به محض اطلاع از موضوع، رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به دادستان محترم مرکز استان و معاونت پیشگیری دستور بررسی موضوع داده و اقدامات منتهی به دستگیری و محاکمه آنها توسط دادستانی محترم مرکز استان در دست اقدام می‌باشد.
 توقع بر این است که افرادی که این اقدام سخیف و زشت مستند به آن‌ها می‌باشد با حضور در افکار عمومی به صورت عملی انزجار خود را از این اقدام زشت اعلام نمایند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار کرد: همانگونه که دستورات تأکید ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد شدید با مظاهر بی نظمی و ناامنی در جامعه می‌باشد، دستگاه قضایی استان نیز قطعاً با این عوامل برخورد و در اسرع وقت مردم عزیز شهرستان بویراحمد و دنا را از این اقدامات مطلع خواهد کرد.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدام فردی در ادای کلمات زشت و زننده به نماینده فعلی شهرستان‌های بویراحمد و دنا توضیح داد که حسب بررسی انجام شده شخص مورد نظر برای فیلمبرداری جمعیت به بوسیله جرثقیل بالا برده شده است.
وی افزود: شخصی که کلیپ را تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر نموده است عباراتی را که تنش زا بوده شخصاً در این کلیپ بیان کرده که موجب تشویش اذهان عمومی گردیده است.
حسنی افزود: این شخص بزودی شناسایی و با وی برخورد خواهد شد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار داشت: رسیدگی‌ها بررسی‌ها و اقدامات دستگاه قضایی به شورای تأمین جهت برخورد با این قضیه‌ی مجرمانه بعد از مشخص شدن واقعیت، ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعيد
Iran, Islamic Republic of
واقعن كه ظرفيت ندارند
شهر
United Arab Emirates
مخصوص انتخاب ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1