کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آخرین آمار انتخابات بویراحمد و دنا / روشنفکر با 64250 رأی پیشتاز است / پیام سردار هاشمی برای موحد و مردم / پیام تاجگردون برای هوادارانش

3 اسفند 1398 ساعت 1:21

نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تا این لحظه به شرح زیر مشخص شد، این آمار رسمی نیست و آمار رسمی توسط مسئولان اعلام خواهد شد.


نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تا این لحظه به شرح زیر مشخص شد، این آمار رسمی نیست و آمار دقیق و رسمی توسط مسئولان ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مستقر کبنانیوز در فرمانداری بویراحمد، دقایقی پیش ساعت ( 53: 2 بامداد، روز 3 اسفند ماه 98) از مجموع 297 صندوق اخذ رأی، مهدی روشنفکر تا این لحظه 64250 هزار رأی، محمد بهرامی 40328 هزار رأی، نادر منتظریان 34657 هزار رأی و غلام محمد زارعی 27331 هزار رأی کسب کردند.
لازم به ذکر است آمار رسمی و دقیق از سوی مسئولان مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مستقر کبنانیوز در فرمانداری بویراحمد، دقایقی پیش ( 3 اسفند ماه 98 ) با شمارش جمعی از صندوق‌های اخذ رأی شهرستان‌های بویراحمد و دنا، مورد شمارش قرار گرفت.
تا این لحظه ( ساعت 24 : 1 دقیقه بامداد ) روشنفکر 60824 هزار رأی، بهرامی 36516 هزار رأی، منتظریان 31310 هزار رأی و زارع 23658 هزار رأی کسب کرده اند.
لازم به ذکر است که صندوق‌های اخذ رأی بویراحمد و دنا به طور کامل هنوز شمارش نشده است.  و آمار رسمی توسط مسئولان اعلام می‌شود.
273 صندوق اخذ رأی از مجموع 307 صندوق اخذ رأی در شهرستان بویراحمد و دنا شمارش شده، 34 صندوق دیگر باقی مانده است.
به گزارش کبنا، مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد مستقر هستند. و فرایند انتخابات در نهایت دقت و صحت در حال انجام است.
بر اساس اطلاعات غیررسمی تاکنون حجت الاسلام سید محمد موحد 78 هزار رأی و عدل هاشمی پور 50 هزار رأی کسب کرده است.


سردار عدل هاشمی پور در پیامی انتخاب حجت الاسلام سید محمد موحد را تبریک گفت و نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف وفهیم کهگیلویه بزرگ:
سلام علیکم
ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور شما عزیزان در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی، حال که اینجانب با اعلام امادگی برای خدمت با وجود دغدغه توسعه و آبادانی این دیاربراین باورم که به تکلیف خودعمل کردم ضمن تبریک به منتخب محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ از همه کسانی که به اینجانب لطف داشته و مرامرهون محبت خود نموده اند، قدردانی نموده و از همه آن‌ها می‌خواهم با حفظ آرامش وامنیت و احترام به قانون به وظیفه خود عمل نمایند، ان شا لله که همه‌ی ما برای توسعه و آبادانی دیارمان کوشا وموفق باشیم
 خادم شما عدل هاشمی پور
 
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون نیز در پیامی از حامیان خود خواسته است از برگزاری هرگونه جشن و شادی بخاطر رعایت حال رقبای انتخاباتی و حامیان آنها در سطح شهرهای دوگنبدان و باشت خودداری کنند.
متن این پیام به شرح زیر است؛
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418122-2.jpg
این خبر تکمیل می شود ...


کد مطلب: 418122

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418122/آخرین-آمار-انتخابات-بویراحمد-دنا-روشنفکر-64250-رأی-پیشتاز-پیام-سردار-هاشمی-موحد-مردم-تاجگردون-هوادارانش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1