تاریخ انتشار
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۱۸۱۱۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

آرامش و امنیت بر شعب اخذ رای کهگیلویه وبویراحمد حاکم است / با کمترین تنش و ایجاد ناامنی بدون مماشات برخورد خواهیم کرد

۰
آرامش و امنیت بر شعب اخذ رای کهگیلویه وبویراحمد حاکم است / با کمترین تنش و ایجاد ناامنی بدون مماشات برخورد خواهیم کرد
کبنا ؛حسین کلانتری روز جمعه ( 2 اسفند ماه 98 ) در محل ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت:  تمام تلاش و تمهیدات لازم برای تسریع و شتاب بخشی در رای گیری از مردم انجام شده و تاکنون نیز گزارشی مبنی بر اخلال و بی نظمی و یا کم کاری در هیچ یک از شعب اخذ رای به ستاد انتخابات نرسیده است.
وی با بیان اینکه هرگونه تجمع و ازدحام بی مورد در محل شعب اخذ رای ممنوع است، از مردم فهیم و آگاه کهگیلویه وبویراحمد خواست پس از رای گیری محل شعبه را در اسرع وقت ترک کنند و شرایط را برای سایر افراد نیز فراهم کنند.
کلانتری با بیان اینکه شرایط و تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات سالم و امن فراهم است، گفت: دستگاه‌های احراز هویت برخط در تمامی شعب اخذ رأی در حوزه های انتخابیه و برحسب نیاز نصب و راه اندازی شده و به بانک اطلاعاتی کشور نیز متصل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاربران مجری و ناظران این فناوری جدید به تایید ستاد انتخابات استان رسیده و آموزش های لازم را در این زمینه فرا گرفته اند.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۴ مرحله از فرآیند انتخابات به جز رای گیری و شمارش آرا به صورت الکترونیکی است، تاکید کرد: در همین دو مرحله حساس نیز تمامی تدابیر و تمهیدات لازم به صورت پیدا و نهان در راستای افزایش ضریب اطمینان و صحت و سلامت انتخابات نیز اندیشیده شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند در استان گفت که ۸۰۴ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم مسقر شده است.
وی تاکید کرد که حضور پرشور و حداکثری آحاد مختلف مردم در صحنه انتخابات به عنوان رکن رعنا و نماد مردم سالاری دینی پشتوانه ای برای عزت، اقتدار و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و تداوم و تحکیم بیش از پیش پایه های نظام در ابعاد گوناگون است.
وی شرایط حساس امروز کشورمان در منطقه و جهان را یادآور شد و گفت: حضور مردم در انتخابات و هر برگ رأی علاوه بر مشروعیت و مقبولیت مجدد نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیام محکم و دندان شکنی به رجزخوانی ها و خط بطلانی بر تهدیدات دشمنان خواهد بود.
کلانتری ادامه داد: مردم شجاع و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد همواره در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند که هرگاه پای مصالح، عزت و سربلندی ملت و کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات و محرومیت های تاریخی حاکم، مقتدرانه آماده دفاع و پشتیبانی از انقلاب و این نظام الهی هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری در استان را ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر ذکر کرد و گفت: ۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.
وی اظهار داشت: ۲۷۰ هزار و ۹۶۹ نفر از این تعداد مرد و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ نفر نیز زن هستند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: رای گیری در شعب اخذ رای و همه مناطق مختلف استان با آرامش و در کمال امنیت در حال انجام است.
حسن نگین تاجی در محل ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد به ایرنا، گفت: تمامی تدابیر و تمهیدات لازم برای ایجاد آرامش و امنیت در صندوق های اخذ رای پیش بینی شده و دستگاه قضایی با کمترین تنش و ایجاد ناامنی بدون مماشات با متخلفان و مخلان نظم برخورد خواهد کرد.
وی تصریح کرد که با توجه به هماهنگی های انجام شده و بازدیدهای میدانی دادستان ها در شهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد تاکنون خبری مبنی بر تنش و اخلال در فرآیند رای گیری گزارش نشده است.
نگین تاجی با بیان اینکه هرگونه تجمع و ازدحام بی مورد در محل شعب اخذ رأی ممنوع است، گفت: مردم پس از رای گیری باید محل شعبه را در اسرع وقت ترک کنند.
وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی نیز به طور مرتب و مکرر برای دوری از هر گونه ایجاد تنش، التهاب آفرینی و اخلال در نظم عمومی توجیه شده اند، گفت: تحرکات، رفتارها و کارکرد نامزدها، هواداران و طرفداران آنها به طور دقیق مورد رصد دستگاه قضایی استان و دادستان ها قرار دارد.
تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر است.
۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.
۲۷۰ هزار و ۹۶۹ نفر از این تعداد مرد و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ نفر نیز زن هستند.
از مجموع افراد رای اولی در استان ، ۱۴ هزار و ۶۸ نفر پسر و ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر نیز زن هستند.
احد جمالی «رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد» شمار داوطلبان نهایی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده را ۲۰ نفر عنوان کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1