تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۱۸۰۹۰
سعید نظری مشاور رسانه‌ای نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا؛

شخصیت «نادر منتظریان» محلی امن برای پویایی همه جریان‌هایی فکری، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا

۳
۲
شخصیت «نادر منتظریان» محلی امن برای پویایی همه جریان‌هایی فکری، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا
کبنا ؛سعید نظری مشاور رسانه‌ای نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا، روز سه شنبه ( 29 بهمن ماه 98) در جمع خبرنگاران، گفت: اندیشه ناب و همه پسند حاج نادر منتظریان از یک فناوری ناب فکری و راهکار درست عملی برخوردار است، سه چیز را حیف است، نگوییم، و حیف است مردم ندانند، یک: حاج نادر تنها کاندیدایی است که برنامه ارائه داد، دوم اینکه حاج نادر تنها کاندیدی است محلی امن برای اجماع همه اندیشه‌هاست، سوم اینکه: حاج نادر انسان خدا ترسی است.
وی افزود: «در توضیح اولی: نادر منتظریان کسی است که برنامه تدوین شده چهارساله دارد. که در این برنامه از نشاط اجتماعی در آن دیده شده تا بنگاه‌های خلاق اقتصادی و فعال کردن و مسئولیت دادن جریان‌های مردم نهاد.»
در توضیح دومی: شخصیت قابل انتخاب نادر منتظریان محلی امن است برای پویایی همه جریان‌هایی فکری، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، چرا که این آدم به شخصت ها نگاه حزبی و جریانی ندارد، مستقیم می‌گوید برای فرد توانمند برای من مهم است، حالا از هر جریانی. این خیلی عجیب است که کسانی با نادر منتظریان از جریان‌های اصلاح طلب و حتی رادیکال که با یک فرد انقلابی حتی یک هم نشینی ساده را هم تجربه نکرده‌اند.
نظری گفت: در توضیح سومی: فقط از یک آدم مؤمن و وصل به خداوند بر می‌آید که بگوید از جان مایه خواهم گذاشت، ادای این سخن برای یک آدمی که کوچکترین وابستگی مادی را به این دنیا داشته باشد حرف ترسناکیه، اما این شجاعت عجیب وی ریشه در خیال آسوده‌اش از تدبیر و توجه الهی دارد، اینکه خداوند برای نیت خیر، خیر می‌آورد. پس چنین آدمی خدا ترس است و از هر عملی مخصوصاً امانت دار نبودن ترس و دلهره دارد. و در مسیر امانت داری پیش رو بی شک با خدا معامله خواهد کرد، چون یک آدم خدا ترس معامله با خدا را می‌شناسد، که عجیب این معامله، معامله پر سودی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اونی که معرفیش کرده شب وروز علیه مخالفش سخنرانی میکند اما خودش میخاد محل امن اصلاح طلبان باشه
Iran, Islamic Republic of
بعله مگه بیشتر اصلاحات ازش حمایت نکردن مثلا اقای دکتر تاج امیری که سابقه فرمانداری دنا وهمچنین رئیس ستاد حاج زارعی بودند وهم خودش وهم ایل زیلایی جز اصلاحات محض بودند به گفته اقای سید باقر موسوی بزرگ اصلاحات استان از اقای منتظریان حمایت کردن ...
ایل نوئی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این تحلیل ک شخصیت اقای منتظریان محل امنی برای همه جریان های فکری هم اصولگرا وهم اصلاح طلب هستند کامل درست وصحیح است وهمان طور ک میدانید بیشتر چهرهای اصلاحات به گفته سید باقر موسوی بزرگ اصلاحات استان از ایشون حمایت کردند نمونه بارزش جناب دکتر تاج امیری فرماندار دنا و رئیس ستاد حاج زارعی از ایل بزرگ زیلایی ک همیشه طرف اصلاحات بودند از زمان آقای محمود یان ک بچه خود زیلایی بوده تا زمان سید باقر موسوی و وهمچنین انتخابات ریاست جمهوری حالا به ندای انقلاب و حاج نادر منتظریان پیوستندوعلت این پیوستن شخصیت وکارایی حاج نادر منتظریان است...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1