کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد:

دعوت استاندار از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور پای صندوق های رای

1 اسفند 1398 ساعت 12:52

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: حضور پرشور و حداکثری آحاد مختلف مردم در صحنه انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی پشتوانه ای محکم برای عزت، اقتدار و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و تداوم و تحکیم بیش از پیش پایه های نظام در ابعاد گوناگون است.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مردم انقلابی، ولایتمدار، غیور، با فرهنگ و آگاه کهگیلویه وبویراحمد خواست که همگام با گام های استوار ملت بزرگ ایران با حضور با صلابت و دشمن هراس خود در این صحنه سرنوشت ساز، بار دیگر جلوه ای از حماسه شور و شعور و میهن پرستی، اتحاد و همبستگی و آرمان خواهی ایران اسلامی را به رخ همه بدخواهان و دشمنان این نظام و انقلاب بکشانند.
حسین کلانتری در گفتگوی زنده تلویزیونی از طریق شبکه استانی دنا گفت: حضور در پای صندوق های رای آنچنان اثرگذار و نقش آفرین در سیر تحولات سیاسی و اجتماعی کشورمان است که می توان از انتخابات به مثابه رفراندومی دیگر در تایید امت نسبت به آرمان های والای انقلاب اسلامی قلمداد کرد.
وی شرایط حساس امروز کشور در منطقه و جهان را یادآور شد و گفت: حضور مردم در انتخابات و هر برگ رای علاوه بر مشروعیت و مقبولیت مجدد نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیام محکم و دندان شکنی به رجزخوانی ها و خط بطلانی بر تهدیدات دشمنان خواهد بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: حضور پرشور و حداکثری آحاد مختلف مردم در صحنه انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی پشتوانه ای محکم برای عزت، اقتدار و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و تداوم و تحکیم بیش از پیش پایه های نظام در ابعاد گوناگون است.
کلانتری تصریح کرد مردم با صلابت، قدرشناس، غیور و همیشه در صحنه استان فردا (دوم اسفند) همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی و با فهم و بینش عمیق سیاسی خود برگ زرین دیگری از افتخارات و حضور متفاوت خود در این عرصه حساس سیاسی رقم خواهند زد.
وی ادامه داد: مردم شجاع و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد همواره در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند که هرگاه پای مصالح، عزت و سربلندی ملت و کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات و محرومیت های تاریخی حاکم، مقتدرانه آماده دفاع و پشتیبانی از انقلاب و این نظام الهی هستند.
کلانتری با اشاره به فراهم بودن تمامی شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۸۰۴ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری در استان را ۵۴۳ هزار ۶۹۵ نفر ذکر کرد و گفت: حدود ۲۸ هزار نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.
از مجموع افراد رای اولی در استان ، ۱۴ هزار و ۶۸ نفر پسر و ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر نیز زن هستند.
وی ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه، انقلابی و غیور کهگیلویه وبویراحمد و همچنین نامزدها و هواداران انها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ظرف روزهای گذشته نیز گفت: دستگاه های ناظر، قضایی و فرمانداران با دقت هر گونه تحرکات انتخاباتی را رصد کنند و از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه نیز هرگونه تبلیغ انتخاباتی در شکل های گوناگون ممنوع است.
وی گفت: در صورت عدم رعایت قانون و هرگونه تبلیغات انتخاباتی بدون شک با متخلفان پرونده قضایی تشکیل خوهد شد.
وی بار دیگر به مردم اطمینان داد که از تک تک آرای آنها در صندوق های اخذ رای با تمام قدرت و صلابت و ظرفیت های قانونی و نظارتی حراست خواهد شد.
کلانتری تصریح کرد: اجازه کوچکترین تخلف و خدشه در مسیر رای گیری و تخلف و تقلب در انتخابات فردا به احدی داده نخواهد شد.
کلانتری ساعت شروع اخذ رای در استان را همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز جمعه دوم اسفند ماه دانست و گفت: رای گیری بر اساس اعلام وزارت کشور و طبق قانون تا ساعت ۱۸ عصر است اما در صورت ضرورت احتمال تمدید آن در ساعات مختلف نیز وجود دارد.


کد مطلب: 418088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418088/دعوت-استاندار-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-حضور-پرشور-پای-صندوق-های-رای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1